Újabb hatalmas gyártót zsebelhet be a FIA WEC sorozat, ugyanis érkezik a Hyundai, méghozzá a Genesis prémium márkájának prototípusával.
A koreai gyártó a luxusmárkájával, a Genesisszel épít egy LMDh autót a Hosszútávú világbajnokság Hypercar kategóriájába, de a program pontos részleteit továbbra is titokban tartják.
Jövőre már pályára mehet, 2026-ban pedig akár aktívan versenyezhet is a 2027-es szabályrendszerre előkészített H24EVO.
A Le Mans-i 24 órásra időzítették az Endurance Világbajnokság 2025-ös naptárának közzétételét.
A Porsche Penske Motorsport megszerezte tegnap a 2024-es FIA World Endurance Championship (WEC) szezon első győzelmét, miután a Qatar Airways Qatar 1812 kilométeres versenyen a futam nagy részében vezetett.
Mostantól a matt fekete autókat kell figyelni a Le Mans-i 24 óráson és a Monte Carlo Rallyn is, ha a Toyotának szurkolunk.
Egykori Forma-1-es pilótákkal, és néhány tipikus formai jeggyel debütált a Lamborghini prototípusa, amivel a Le Mans-i 24 órásra készülnek.
A Hosszútávú-világbajnokság harmadik futamán, a Spa-Francorchamps 6 óráson úgy is összejött a kettős győzelem a Toyotának, hogy az egyik autója a mezőny végéről rajtolt. A japán csapat az eddigi 79 WEC-versenyéből 42-t nyert meg, és idén is magabiztosan várhatja Le Mans-t.
Erősen szubjektív témakör következik, ugyanakkor annyi gyönyörű versenyautó épült a 2023-as versenyszezonra, hogy érdemes kiemelni közülük néhányat.
Az Forma-1 világából ismert, de már hosszú ideje elfelejtett márkanév most a FIA WEC program miatt térhet vissza.