Az Egyesült Királyság vezető jogászai szerint a gyártóknak kell felelősséget vállalniuk az önvezető autó részvételével bekövetkező közúti közlekedési balesetekért.
Hiányoznak a közúti biztonsággal kapcsolatos intézkedések a taxiszolgáltatásokról szóló új uniós irányelvből.
Az ETSC üdvözli a nehéz tehergépjárművek automatizált vészfékezőrendszereinek szigorúbb előírásait.
Az Európai Bizottság számára készült jelentés szerint a nehéz tehergépjárművek alcolock alkoholszondás indításgátlók előnyei meghaladják a költségeket.
Az autók fekete dobozai a szigorodó adatvédelmi szempontok miatt gyakorlatilag használhatatlanok lesznek a biztonsági kutatók számára.
Az Európai Unió TEN-T úthálózatára vonatkozó jogszabálymódosítási javaslatokat készített elő az Európai Bizottság, melynek fókuszában a közúti közlekedésbiztonsági színvonal fejlesztése áll.
Ahogy a Mercedes piacra dobja Európa első 3-as szintű automatizált járműrendszerét, itt az ideje egy EU-s balesetvizsgáló hatóság felállításának.
A svájci kormány azt tűzte ki célul, hogy 2030-ra évente legfeljebb 100 halálos áldozatot követeljen a közúti közlekedés.
Az új Európai Uniós jogszabály javítani fogja a sebességkorlátozásra vonatkozó digitális információk elérhetőségét.
Párizsban az egész városra kiterjesztették a 30 km/órás sebességhatárokat. Brüsszel üdvözölte ezt a közlekedésbiztonság szempontjából fontos döntést.