Dingolfingban már készül a nagyteljesítményű sportlimuzin új nemzedéke, a BMW M5 most először hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiával érkezik meg az utakra.
A BMW Group dingolfingi gyára már 50 éve gyártja a bajor prémiummárka modelljeit. 1973. szeptember 27. óta a müncheni központú vállalatcsoport legnagyobb európai létesítménye több mint tizenkétmillió alkalommal gurította ki az utakra a vezetés színtiszta élményét.
A BMW Group több mint 300 millió euró befektetésével készítette fel dingolfingi gyárát az új luxuslimuzin érkezésére.
A bajor gyártó dingolfingi gyárának szomszédságában működő új létesítmény évente több mint félmillió darab hálózatról tölthető gépkocsi hajtáslánc-technológiáját lesz képes házon belül előállítani. A több mint 500 millió euró befektetésével rendszerbe állított üzemben megkezdődött a BMW eDrive...
A dingolfingi üzem a prémium középkategóriás sportkupé új nemzedéke mellett további négy újdonság tömegtermelését is beindította. A BMW 5-ös sorozat tovább finomított formanyelvvel és újabb hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiákkal, a BMW 6-os Gran Turismo pedig minden korábbinál...
Az alsó-bajorországi üzem 2021-től a tisztán elektromos meghajtású és nagymértékben automatizált modellek tömegtermelésére is képes lesz.
Az 54 éves Christoph Schröder veszi át a BMW legnagyobb európai gyárának vezetését Dingolfingben. A szakember jelenleg a bajor konszern motorgyárának vezetője az ausztriai Steyrben – írja osztrák lapokra hivatkozva az automobilwoche.de
A luxuslimuzin új generációjának érkezésére a bajor prémiumgyártó átfogó fejlesztéseket hajtott végre dingolfingi üzemében, ahol a tömegtermelési folyamatokat már innovatív digitális megoldások is segítik.
A J.D. Power and Associates piackutató vállalat 2015-ös minőségi és megbízhatósági felmérésén a BMW 2-es, 4-es és 5-ös modellsorozata is kategóriája élén végzett, miközben Rosslyn-i üzemét a világ, dingolfingi létesítményét pedig Európa legjobb gyárának választották.