Az USA számos részén a pick-upok uralják az utakat, és lassan megjelennek az elektromos modellek is. A RAM most bemutatta az egyiket.
A technológiai csoport egy, az oldalirányú ütközések jobb felismerésére szolgáló rendszerért és egy, a fuvarozásra használt járművek belső térfigyelő rendszeréért kapott díjat.
Az e-autók esetében a téli fűtés helyes megválasztása döntő fontosságú az utolsó kilométeres hatótávolság szempontjából. A ZF most egy opciót ad hozzá.
Head-up kijelző XXL formátumban: a Continental meg akarja valósítani.
A BMW i Vision Dee koncepcióautóval a BMW ízelítőt ad a következő járműgenerációból. Ez 2025-től lesz elérhető az "Új osztály" modellekben.
A töltőinfrastruktúra lassú bővülését tartják az e-mobilitásra való átállás legnagyobb akadályának. Bár a közelmúltban történt némi előrelépés, számos autógyártó mégis saját megoldásokra összpontosít.
A lencsék és a fotóchipek már nem elegendőek: a modern autókban lévő kameraérzékelők kis adatközpontok optikai kapcsolatokkal. A ZF ezt a fejlesztést most még tovább fokozza.
Az Intel leányvállalata megkapta az autonóm vezetésre vonatkozó jóváhagyási ajánlást a TÜV SÜD-től. Most a Mobileye a kísérleti fázist szeretné kiterjeszteni a robotaxik németországi utakon való üzemeltetésére egy biztonsági sofőrrel.
Az Inception első pillantásra a távoli jövő autójának tűnik. A koncepció azonban már most is sorozatközeli technológiákra utal.
A Sony és a Honda által kifejlesztett új elektromos autó Afeela márkanév alatt kerül forgalomba, és először az Egyesült Államokban mutatják be. A két vállalat a CES-en bemutatott egy prototípust.