Már rengetegszer leírtuk, hogy a járvány elhozta, vagy inkább előrehozta az online értékesítés népszerűségét. A legtöbb gyártó elkezdte online árulni új autóit és számos kereskedő, például az Emil Frey is elindította online csatornáját. Igazán jól viszont azok jártak, akik eddig is online...
Azt mondják, hogy ha egy vállalkozás annyira forradalmi, hogy valóban egy egész iparágat átalakíthat, gyakori, hogy a kezdeti időszakban nem is termel profitot. Sok ismert és hatalmas pénzgyárnak tűnő válallatra igaz ez, az autóiparban pedig leginkább az...
Az autóvásárlás nem egy nagy élmény, különösen ha használtautókról beszélünk. Rengeteg idő megtalálni a megfelelő modellt, kereskedésről-kereskedésre járunk, az autót muszáj átnézetni, ha nem akarunk nagyot kockáztatni és még ezek után sem biztos, hogy nem bánjuk meg a választásunkat. Egy...
Előző cikkünkben beszámoltunk az ICDP tavaszi találkozóján elhangzott, Gareth Arnould és Luca Montagner nevével fémjelzett első workshop legfontosabb megállapításairól. A folytatásban áttekintjük, hogyan viselkedett a válság utáni időszakban mindeközben az amerikai autóértékesítés piaca, mire...