Annak ellenére, hogy az aftersales a bevett autógyártók vagy franchise-kereskedők nyereségének felét jelentheti, az új autók értékesítésének csillogóbb világához képest gyakran a „szegény rokon” marad, ami a figyelmet illeti.
Az utóbbi években egyre inkább terjednek a különböző szervizcsomag ajánlatok. A Genesis minden eladott autóhoz az 5 év garancia mellé állja a szervizköltségeket is, a Polestar modellek árában is benne van a szerviz, a Volkswagen pedig nemrég indított új kampányt az Egyesült Királyságban,...
Ha a koronavírus alatt autókat nem is értékesítenek, azokat javítani és karbantartani továbbra is fontos. Ennek ellenére természetesen a szervizek forgalma is jelentősen visszaesett, de mi vár rájuk, ha véget ér a járvány és visszatérünk a “normális” kerékvágásba?
Az utóbbi években az ICDP nagy hangsúlyt fektetett kutatásaiban a vásárlók hozzállására az aftersales innovatív megoldásaival kapcsolatban. Új igények, új technológiai megoldások tehetik könnyebbé az autók fenntartását.