A ZF nevű cég új légzsákot adna hozzá az autókhoz, amelyek rengeteg sérüléstől óvnák meg az utasokat.
Az amerikai Nemzeti Közúti Forgalom Biztonsági Tanácsa egy olyan légzsákkal kapcsolatos ügyet vizsgál, amely ha valóban problémásnak bizonyul, tucatnyi autómárkánál rendelhetnek el visszahívást és amely a második legnagyobb légzsákkal kapcsolatos ügy lehet a Takata után.
Hogyan működik? Kell-e ez nekünk? Itt mindenre választ talál.
Mérföldkövek és kisebb találmányok, melyekről örök kérdés, hogy melyik volt az első és kinek az alkotása?
111 éve próbálkoznak a gyalogossérülések enyhítésével, mostanság pedig pedig megelőzésével, de ez még nem elég, az autógyártók folyamatosan fejlesztik a biztonsági eszközöket.
Komoly gond az egyre terjedelmesebb roncsflotta, melynek feldolgozása itthon évente negyedmillió gépjárművet jelent.
A Mercedes a Heron Prestonnal állt össze, hogy elkészülhessen a különleges ruhakollekció.
A japán piacon olyan passzív biztonsági védőeszköz lesz elérhető, amely csökkenti az autók által okozott sérüléseket kerékpárosokkal vagy gyalogosokkal történő ütközés során – írja az Auto.it olasz autós szakportál.