2023.01.03.

Jelzésértékűnek is tekinthető, hogy a Toyota abban az évben érkezett el a csúcsra Magyarországon, amikor az iparág és a piac az elmúlt másfél évtized legnagyobb kihívásaival kellett, hogy szembenézzen, a chip- és félvezetőhiány miatti szállítási nehézségektől az árfolyam volatilitásán át a...

2022.10.25.

A pénz soha nem volt hajtóerő számomra. Mindig a motiváló dolgok alján volt. Számomra a hajtóerő mindig is a szabadság, a függetlenség és a projektjeim élvezete volt. Az öröm az alapvető követelménye mindennek, amit csinálsz.

2022.07.21.

„A fenntartható, helyi károsanyag-kibocsátás nélkül működő mobil munkagépek irányába mutató trend jó növekedési lehetőséget jelent számunkra. 2030-ra a haszongépjárművek mintegy 30 százaléka elektromos lesz – közös piaci jelenlétünkkel további, mintegy 1,5 milliárd eurós piaci volument célzunk...

2022.06.07.

Én tudtam azt, hogy a magyarok mire képesek. A magyarországi svábokon keresztül megvolt a tapasztalatom, hogy a magyarok dolgosak és jó ötleteket tudnak találni.

2022.05.10.

"Kassel nagy szakértelemmel és bátorsággal uralta az eddigi átalakulást – és ezen az alapon a Volkswagen jövő elektromos motorközpontjává válik".

2022.03.18.

A korom nélkülözhetetlen anyag a termelésünkben és eddig több mint egyharmada Oroszországból érkezett. Az orosz szállítások meghiúsulnak, és az európai kapacitások nem elegendőek a kereslet kielégítésére."

2021.12.30.

Az európai és így a magyar autópiacot a bizonytalanság és a tervezhetetlenség jellemzi még 2022-ben, a beszállítói alkatrészhiány továbbra is sújtani fogja az ágazatot, amely várhatóan 2023-ra stabilizálódik.

2021.09.21.

„Az új, legkorszerűbb laboratóriumokkal fejlesztési, folyamat- és gyártási szakértelmünket bővítjük az akkumulátorcella, vagyis elektromos járművek ’szívének’ szakterületén. A Volkswagen salzgitteri termelési helyszíne jól mutatja, hogyan alakítható át sikeresen a német autóipar a hagyományos...

2021.08.09.

"Még a tavalyi kritika után: nincs vécé, nincs kávé, oszlop nincs rendben / hibás, szomorú ügy. Ez minden, csak nem prémium töltési élmény, Ionity!"

2021.07.03.

Négy éven belül kezdetét veszi az Audi utolsó teljes egészében új fejlesztésű belsőégésű motorjának gyártása, 2026-tól pedig a prémiummárka kizárólag tisztán elektromos hajtásrendszerű új modellekkel jelenik meg a világpiacon. 

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2023.02.02
Európa legnagyobb autókereskedői több autót adnak el évente, mint egész Magyarország teljes éves új....
2023.02.02
Száz kilogramm hasznos terhet vagy akár 300 liternyi árut vihet magával, és akár 100 kilométeren át....
2023.02.02
Január 27-én Purgel Csaba, a Continental váci gyárának vezetője átvette a Ford Q1 díjat Carlos....
2023.02.02
A legkelendőbb autók Ausztriában mind ésszerűek: Skoda Octavia, Toyota Yaris, Tesla Model Y. Az....
2023.02.02
Ismét egy kiégett autót rögzített a forgalomfigyelő kameránk az M0-s autóúton - írja Instagram....
2023.02.01
A kisvárdai nyomozók gyors felderítés után kilenc gépjármű megrongálásával gyanúsították meg a....
2023.02.01
Vevőt, kereskedőt, importőrt is sújt az autóhiány, és ki tudja, még meddig.   ..
2023.02.01
Tavaly több mint duplájára nőtt a polgári repülőterek utasforgalma Németországban a szövetségi....
2023.02.01
A Rheinmetall prémium gyártókat lát el kontaktorokkal – írja az automobilwoche.de   ..
2023.02.01
Január utolsó előtti napján 90 helyett 176 km/h-val előzött egy sofőr, a rendőrök kiszűrték a....