M8

Már a célegyenesben az új M8-as

2018.11.12.

A bajor prémiumgyártó tervezőmérnökei már a sorozatgyártás előtti utolsó finomításokat végzik a BMW hamarosan érkező, új csúcsmodelljén.

Versenypályáról a hétköznapok útjaira: az új BMW M8 Coupé már a sorozatgyártás előtti utolsó tesztköreit futja a portugáliai Estoril versenypályáján, ahol a bajor prémiumgyártó tervezőmérnökei egy előszériás prototípus finomhangolásával készítik fel a világpremierre a BMW hamarosan érkező, új zászlóshajóját.

Az M8-ast egy V8-as M TwinPower Turbo technológiájú benzinmotor hajtja, amely több mint 600 lóerős. A motor erejét az új BMW M5 sportlimuzinban bemutatott M xDrive intelligens összkerékhajtás továbbítja a négy kerék felé, a technológiát ráadásul az új BMW M8 modellbe is a maximális agilitás és a hátsókerék-meghajtás preferenciái szerint építették be a mérnökök. Az első tengely csak akkor kapcsolódik be a hajtásba, ha a hátsó kerekek már nem tudják maradéktalanul átvinni az úttestre az erőforrásból érkező teljesítményt és forgatónyomatékot. Az M Dinamikus Mód (MDM – M Dynamic Mode) eközben a mindvégig kontrollált erőcsúsztatásokhoz is nyitva hagyja az ajtót. Sőt mi több, az új BMW M8 vezetői teljes mértékben ki is kapcsolhatják a dinamikus menetstabilizáló rendszert (DSC – Dynamic Stability Control) és aktiválhatják a kizárólag hátsókerék-meghajtást is (2WD), amellyel az új BMW M8 vérbeli hátsókerék-meghajtású kocsivá válik.

 

Az oldal fő támogatója