BMW csoport
Sajnos az sem segíti elő a helyzet további alakulását, hogy Brazília eddigi legrosszabb válságán próbál felülemelkedni, ráadásul a nemzeti valuta az utóbbi két év legalacsonyabb szintjén tengődik.
"Érthető és világos iránymutatásra van szükségünk, hogy a jövőbeli terveinket megfogalmazhassuk" -nyilatkozta a közelmúltban Sao Paolo-i irodájában Helder Boavida a brazíliai BMW Csoport vezérigazgatója.
Forrás: indianaautosblog.com
A BMW 2014-ben gyárat építtetett Santa Catarina tartományban a 2012-ben "Inovar Auto" által meghírdetett kedvező feltételű kampány után, mely az autógyártókat helyi üzemek létrehozására sarkallta, cserébe az importált modellekre adókedvezményt biztosítva. Ám a gyáregység sosem látta profitját a kampányból, "ez egy hatalmas kihívás" - közölte Boavida. A gyár jelenleg 50%-os kihasználtsággal üzemel. A további célkitűzések részleteiről nem kívánt nyilatkozni.
Az iparág "Rota 2030"-as irányelve megvalósíthatatlan volt, "így lehetetlen befektetési és stratégiai célokat megfogalmazni" mondta Boavida. A kormány közbelépése nem feltétlen nélkülözhetetlen a vállalat számára, "mondják meg merre tart a kormány, merre tart az ország, így tudunk majd döntéseket hozni." - nyilatkozta.
A jó hír viszont, hogy a BMW és a Mini értékesítések száma növekedett és a cég piaci részesedése is magas, ám a rossz hír, hogy még így is "bőven az elvárásaink alatt" - jelentette ki Boavida.
"Brazíliában hatalmas potenciál rejlik" -mondta Boavida, hozzátette még, hogy a BMW elkötelezett az országa mellett. "Hiszünk ebben a potenciálban, holott évről évre elodázódni látszik. Tulajdonképpen ami hiányzik, az némi stabilitás és az ország fejlődéséről szóló víziók."
Forrás: autonews.com