W-series
Pénteken a VW feltöltötte az első videót a közösségimédia-platformra
VW: Az új TikTok csatorna neve "newauto" Képernyőfotó
Új TikTok csatornáján, a „newauto”-on a VW a fiatalabb generációt is be akarja vonni, miközben a csoport technológiai vállalattá alakul.
A wolfsburgi székhelyű vállalat az információs és szórakoztató eszközökkel olyan témákat mutat be, mint a szén-dioxid-mentesítés, a körkörös gazdaság, az akkumulátor és töltés, az autószoftver és az autonóm vezetés.
„Az autó történetének legnagyobb átalakulását éljük meg.” – mondja Michael Manske, a VW kommunikációs vezetője. Az új stratégia iránti bizalom előmozdítása érdekében a VW a digitális, környezettudatos „Z generációt” is szeretné elérni.
„Ahelyett, hogy azt mondanánk: A stratégia túl bonyolult egy olyan platformhoz, mint a TikTok, próbáljuk ki – az infotainment segítségével.”
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!