Toyota GR 86
Nem rég mutatkozott be a Subaru BRZ – Toyota GR 86 páros, amik a várakozásokkal ellentétben maradtak ugyanazok a szuperfürge, könnyű sportkupék, mint előtte voltak. Ráadásul nem csak a hátsókerékhajtás, de a szívómotor is öröklődött, amit különösen kell értékelni ilyen vészterhes időkben. Ugyanakkor sokan kritizálják azzal a japán sportautó párost, hogy nem kínálnak erősebb változatot belőlük. A Subaru és Toyota tartózkodik a turbósítástól, hiszen így megborítanák a boxer motor által kínált alacsony tömegközéppontot és alacsony tömeget.
A 21. századi megoldás naná, hogy a villanyosítás lehet. A japán Best Car Web értesülései szerint a Subaru nem zárja ki egy hibrid technológia bemutatkozását a kínálatban, hiszen a Toyotával közösen zajlott a fejlesztés, akik mindig is élen álltak a hibrid technológiával. Noha ezt közel sem kezelhetjük tényként, az jól látszik, hogy a fejlesztő csapat elgondolkozott a villanyosításon, ami a jövőben jót tehet a sportkupé imidzsének, ami nyilvánvalóan elsősorban nem a környezettudatosság jegyében született. Ráadásul minden jel arra mutat, hogy még a közvetlen versenytársuk, a Mazda MX-5 is valamilyen villanyosított hajtást kaphat a következő generációra.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!