márkakereskedés

Veszprémben nyílt meg a 75. Suzuki márkakereskedés

2017.09.26.

Új szalonnal bővült a dunántúli régió egyik legnagyobb márkakereskedése, a veszprémi Ring Autó Kft.

A Ring Autó Kft. fennállásának 20 éve alatt a méretét tekintve, a Dunántúl egyik legnagyobb kereskedésévé nőtte ki magát. Számos márka eladása, teljeskörű szervizelése, és szolgáltatáskínálata mellett, 2010 óta foglalkozik Suzuki modellek értékesítésével. Új szintre lép a kereskedés azzal, hogy önerőből épült, saját szalont kap Veszprémben az ország legnépszerűbb autómárkája.  „Azért esett a választásunk a Suzukira, mert hazai gyártású modelljeivel rendkívül népszerű a magyar vásárlók körében. Megbízható, kiváló ár-érték arányú és kedvező szervizigényű autók a Suzukik, melyet a márka piacvezető szerepe is bizonyít” – jegyezte meg Dékány Dénes, a Ring Autó Kft. ügyvezető igazgatója, a szalon ünnepélyes megnyitóján.

A hivatalos átadóünnepségen Dékány Dénes, a Ring Autó Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Suzuki Zrt. részéről Dr. Urbán László vezérigazgató-helyettessel, Fumito Sakai és Krisztián Róbert operatív igazgatókkal, valamint Tóth Péter kereskedelmi igazgatóval közösen vágta át a megnyitást jelképező szalagot. Ezt követően Tóth Péter japán szokás szerint egy porcelán szerencsemacskát adott át Dékány Dénesnek. A hagyomány úgy tartja, a macska bal mancsával integetve hívja be a vendégeket, egyben jó szerencsét, gazdagságot és egészséget is hoz a házba. A nyitóünnepségen részt vett Porga Gyula, Veszprém város polgármestere is, aki üdvözölte az új beruházást, mely a város javát is szolgálja, és sok sikert kívánt az autószalonnak a további eredményes működéshez.

A veszprémi Ring-Autóval a Suzuki már a 75. szalonját nyitotta meg az országban. A bővülés többek között annak is köszönhető, hogy itthon az új személyautó értékesítésben továbbra is a Suzuki áll a dobogó tetején. Az év első 8 hónapjában Magyarországon Suzukiból adták el a legtöbb személyautót, összesen 9408-at. Az augusztus hónap is kiemelkedő volt, hiszen 1245 autóval toronymagasan vezette a márka az eladási listákat. „Büszkénk vagyunk arra is, hogy a legnépszerűbb modellünk az esztergomi gyártású Vitara. Éles a verseny a típus kategóriájában, a városi terepjárók (SUV-k) között, ugyanakkor az értékesítési számokból az látszik, hogy a vásárlók továbbra is a Vitarát preferálják leginkább” – mondta Krisztián Róbert, a Magyar Suzuki Zrt. operatív igazgatója.

A kibővült Ring-Autó megnyitását követően, a szalon a Suzuki márka teljes modellpalettával, széles körű szerviz-szolgáltatásaival várja a jelenlegi és leendő ügyfeleit egyaránt. További információk a kereskedés honlapján olvashatók. 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.07
Nincs új a nap alatt, megint bővült a kétmotorosok mezőnye, ami továbbra sem népes. ..
2025.02.07
Vannak rendőrök, akik lélekben mindig kékek maradnak. Szerencsi Zoltánt ebből az anyagból gyúrták,....
2025.02.07
Már a startnál szép reményekkel kecsegtet a BYD dél-koreai „hódító körútja”:  közel ezer....
2025.02.07
A német járműipari vállalatok üzleti hangulatát jelző mutató jelentősen csökkent januárban a....
2025.02.07
Volt idő, amikor az alkoholos befolyásoltságot saccra állapították meg. Lássuk be, hogy a módszer....
2025.02.07
A Bridgestone-t választotta a Porsche, hogy egyedi gumiabroncsokat fejlesszen az új Macan Electric....
2025.02.07
A hétvégén Dubajban versenyez Molnár Martin, hiszen itt rendezik az F4 Middle East Championship....
2025.02.07
Aki ötévesnél nem idősebb hibrid vásárlásában gondolkozik, nem kell, hogy márkák tucatjait....
2025.02.07
A repterekéhez hasonlóan szigorú ellenőrzést vezettek be a KRESZ-teszteken.   ..
2025.02.07
Vádat emeltek két volt vizsgabiztos és a vizsgáztatást meghatalmazás alapján intéző társuk ellen,....