Párizsi Autókiállítás 2014
A Citroënnek nem az a célja a Divine DS koncepcióautóval, hogy egy új modellből adjon előzetest, hanem inkább megmutatja jövőbeni formatervezési irányát az immár önálló márkává emelt DS prémium részlegnek.
Az ötajtós ferdehátú Divine jellegzetes részletei közé tartozik az óriási, krómozott hűtőmaszk, a LED-es fényszóró, az erőteljes váll-kialakítás, a rombuszos mintájú tető és csomagtérfedél, és a mindkét oldalon hiányzó B-oszlop.
Hátsó szélvédője nincs a kocsinak, a hátralátást kamerával oldották meg a mérnökök, később ez a megoldás a széria DS-eken is megjelenhet. A futurisztikus formájú utasteret a Swarovskival és a hímzésekre specializálódott Lestage céggel közösen tervezte meg a Citroën, mindössze négy ülés van benne, amelyeket hosszában elválaszt egy elnyújtott középkonzol.
Az ívelt műszerfal a DS5-ösére emlékeztet, az azonban egyedi részlet, hogy az ajtókárpitokba apró üvegkristályokat szőttek. Az elsőkerék-meghajtású kocsit az 1,6-os benzines turbómotornak a Peugeot RCZ-R-ből ismert 270 lóerős változata hajtja.