személyi hír
„A rövid idő alatt, melyet Ottó az Allisonnál töltött, a kihívások kezelésével és eredményes munkájával bizonyította képességeit” – mondta John Coll a globális marketing, értékesítés és szolgáltatások alelnöke. „Várakozással tekintek arra a munkára, melyet a marketing csoportunk vezetőjeként végez majd, világszerte tovább növelve az Allison márka jóhírét.”
Szalavári Ottó fő felelősségi területei közé tartozik majd a vásárlókkal kapcsolatos ügyek intézése, a globális márka-marketing és kommunikáció igazgatása, értékteremtésre vonatkozó javaslatok kidolgozása, értékesítési eszközök kidolgozása és bevezetése, valamint a piacok és szegmensek értékelése új termékek fejlesztéséhez.
„Megtisztelőnek tekintem, és örülök a lehetőségnek, hogy hozzájárulhatok az Allison további sikereihez” – mondta Szalavári úr. „Ilyen felelősséget kapni egy olyan világelső vállalatnál, mint az Allison nagy kiváltságot jelent és én izgatottan várom, hogy a marketing csoport tagjaként támogassam a globális növekedésre irányuló kezdeményezéseket.”
Szalavári Ottó 2017. februárjában csatlakozott az Allisonhoz, mint a globális marketing információs- és termék-stratégia igazgatója. Fő feladatai a nemzetközi és belföldi üzleti tevékenységek és nagykereskedelmi értékesítési megállapodások voltak. Abban a beosztásban felelős volt a globális marketing tevékenységek vezetéséért, beleértve az egyes piacok méretének, a marketing trendeknek és versenyképes pozícionálásnak megértését.
Szalavári Ottó a Moszkvai Műszaki Egyetemen szerzett gépészmérnöki diplomát, majd a Budapesti Gazdasági Egyetem Alkalmazott Tudományok mesterképzésén szerzett üzleti gazdaságtan és nemzetközi marketing végzettséget.