Február végén a PEUGEOT bemutatta új logóját: egy oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot. A márkának 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva az oroszlán. Bemutatkozott tehát a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. Megalkotója a PEUGEOT Design Lab, azaz a PEUGEOT Global Brand Design központi csapata.
A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát. Az elmúlt 10 év során a PEUGEOT teljes modellskálája megújult, ezt követi most, a fejlődéssel tökéletes összhangban, a logó megújulása. A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a STELLANTIS csoport.
A PEUGEOT halad a korral, sőt egy lépéssel mindig a kor előtt jár: megjósolja a közeljövő új trendjeit, új közlekedési megoldásoknak nyit utat.
A PEUGEOT történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak, legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzetnek. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a márka stratégiájának kiemelt pontjai.
Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két "International Van of the Year" cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig a PEUGEOT e Expert) és három "Car Of The Year” díj (2014-ben a PEUGEOT 308, 2017-ben a PEUGEOT 3008, 2020-ban pedig a PEUGEOT 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.
Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a PEUGEOT a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog. Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát. Ez a logó a jövőnek készült. Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A címerpajzs mindig és mindenhol hordozója jelképeit ábrázolja, mintegy azonosítja a márkát.
Az új címerpajzs a PEUGEOT számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését. A PEUGEOT nem egyszerűen új fejezetet nyit történetében: új korszak kezdődik.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!