Hankook
Gangseung Lee vette át a vállalat európai értékesítési és marketing igazgatói posztot. Az új vezető korábban a Hankook Tire második legnagyobb európai piacán, az Egyesült Királyságban az ottani leányvállalat ügyvezető igazgatójaként kulcsszerepet töltött be a márka prémium szintre emelésében. Ezen felül fontos szerepe volt a piaci részesedés folyamatos növelésében, illetve a szolgáltatások és termékek fejlesztése terén. Gangseung Lee az Egyesült Királyságban a Hankook Masters Program kifejlesztésében is jelentős szerepet játszott. A programot azzal a céllal hívták életre, hogy az Egyesült Királyságban kapcsolatot építsenek ki stratégiai helyeken lévő prémium kiskereskedelmi egységekkel, következetes és kiemelkedő márkatámogatást nyújtsanak részükre. Elődjét, Hee-Se Ahn-t alelnökké léptettek elő, és a Hankook Tire amerikai székhelyének ügyvezető igazgatójaként dolgozik tovább.