Ferrari
2015 márciusában, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a 2009 óta gyártott Ferrari 458 Italia erős ráncfelvarráson átesett változata, ami az első új modell lesz Sergio Marchionne elnöksége alatt. A sportkocsi külsejét is átrajzolják, de a legfontosabb változás a motortérben lesz: a pörgős, 570 lóerős 4,5 literes V8-ast a Califormiában is használt 3,8 literes biturbó V8-as erősen módosított változatára cserélik a szigorodó emissziós előírások miatt. Azért kell 4 liter alatt tartani a lökettérfogatot, mert a világ legnagyobb autópiacán, Kínában magas adót kell fizetni az ennél nagyobb motorral rendelkező autók után.
Nemcsak takarékosabb, hanem erősebb is lesz az új erőforrás, a teljesítménye a becslések szerint eléri majd a 670 lóerőt. Úgy tudnak ennyire magas literteljesítményt elérni, hogy a motor különösen magas, 12:1-es sűrítési aránnyal rendelkezik, és minden hengerében egyedileg optimalizálják a gyújtást a Ferrari „ion” nevű kopogásmegelőző rendszerének segítségével.
Állítólag az jelenti a legnagyobb kihívást a mérnököknek, hogy a hétfokozatú duplakuplungos Getrag váltót képessé tegyék az erőforrás több mint 700 Nm-es nyomatékának elviselésére. A Californiában például csak a hetedik fokozatban lehet áll rendelkezésre a teljes nyomaték, a többiben elektronikusan korlátozzák, 200 Nm-t elvesznek belőle.
Elképzelhető, hogy a motorméretre és a turbófeltöltésre utalva 388T-ra változtatják a sportautó nevét a modellfrissítésnél, de az is lehet, hogy teljesen új rendszer szerint fogják elnevezni. A karosszéria áttervezését házon belül, a Centre Stilo Ferrarinál végzik Flavio Manzoni formatervezési igazgató vezetésével.