Lexus
Nevesebb japán tuningműhelyek máris kezelésbe vették a Lexus vadonatúj zászlóshajóját, a hamarosan Európában is bemutatkozó LS szedánt, méghozzá annak F Sport kivitelét. Az idén húszéves Artisan Spirits a Toyota és a Lexus teljes modellpalettáját lefedő kínálatában az elsők között jelent meg a vadonatúj LS-hez kínált optikai kitt. Módosították a hűtőmaszk rácsszerkezetét és keretét; oldalt fényezett, karbon betétes dekoridom köti össze az első doblemez sarkát a hátsó lökhárítóval. Az integrált kipufogók alatt fényezett diffúzorlemez rímel az elülső splitterre; az optikai módosítások sorát a csomagtérperemre illesztett szénszálas légterelő zárja. A kerékíveket teljesen kitöltő, szélesített abroncsok és a finoman ültetett futómű igazi lopakodó hangulatot teremt, anélkül, hogy vulgárissá tenné a kifinomult autót.
A Modellista és a TRD, a Toyota csoport belső köreibe tartozó két tuningműhely. A Modellista az eredeti hasmagasságot megőrizve, de a kerekeket 21 colosra cserélve teremtett szoborszerűen légies megjelenést, amihez az első lökhárító sarkaiban található apró, szinte csak jelzés értékű szárnyacskák is hozzájárulnak. Ennek mintha ellenpólusa volna az első ajtó aljától emelkedő, majd hátul a lökhárítót alul keretezve átforduló, bordázott díszítőbetét, amely elvonja a figyelmet a fekete diffúzorról.
A TRD által kezelésbe vett LS F-Sport esetében a küszöb alján és az első lökhárítón is végigfutó fekete sáv vagány robusztussággal vértezi fel az autót. Aki szerint ez a kissé offroad-os hatású megoldás nem illik a limuzinhoz, természetesen fényezett kivitelben is kérheti ezeket az idomokat, beleértve a csomagtérfedél peremét díszítő szárnyacskát is.
A Wald International nem kerülte a harsány megoldásokat. Ahol mások egy finom krómdísszel operáltak, ott a Wald Executive Line dupla krómsávot alkalmaz, kecsesen megrajzolt, vékony küllők helyett masszív fekete oszlopok futnak össze a keréktárcsák középpontjában, a karosszériatoldatok helyenként az övvonalig futnak fel, a gátlástalan futóműültetést pedig minimális oldalfalmagasságú, extrém peres abroncsok alkalmazásával teszik még szigorúbbá.