telekocsi
A háztól-házig szóló alternatív tömegközlekedési megoldást nyújtó közösség globális pozícióját tovább erősíti, hogy platformja immár Mexikóban is elérhetővé vált. A 20 millió tagot számláló BlaBlaCar közösség a két tranzakcióval a világ egyik legnagyobb megosztáson alapuló közösségi platformjává vált, amely három kontinensen nyújt lehetőséget az olcsó, kényelmes, hosszútávú utakra, és közösségi élményekre.
„Örömünkre szolgál a carpooling.com mérföldkő jelentőségű felvásárlásának bejelentése. A lépés újabb bizonyítéka a közösségi megosztáson alapuló gazdaságban rejlő potenciálnak, illetve jóhír régi és új felhasználóink számára is, mivel Európában egy egységes platformon még több helyről és még többen utazhatnak olcsón, kényelmesen és háztól-házig“ — kommentálta az akvizíciót Haidekker István, a múlt hónapban felvásárolt AutoHop egykori alapítója, a BlaBlaCar régiós menedzsere.
Mexikó a BlaBlaCar első piaca az amerikai kontinensen, a szolgáltatás megjelenése a cég legfontosabb célkitűzéséhez illeszkedik, miszerint a megengedhető utazás lehetőségét a világon mindenki számára szeretné hozzáférhetővé tenni, akinek csak szüksége van rá.
„Mexikó az első ország, ahol megjelenünk az amerikai kontinensen. Ismét egy nagyon fontos mérföldkő, amely missziónk globális voltát tükrözi. Az új, alternatív tömegközlekedési infrastruktúra, a telekocsi globális elterjedése folyamatosan alakítja át autóhasználati szokásainkat és teszi lehetővé az utazás újszerű, közösségi élményét egyre szélesebb tömegek számára“ — mondta el Frédéric Mazzella, a BlaBlaCar alapítója.
A két új piac becsatolásával a BlaBlaCar közösség 20 milliónál is több tagot, három kontinensen van jelen, és 19 országban (Belgium, Luxemburg, Hollandia, Horvátország, Franciaország, Németország, Magyarország, India, Olaszország, Mexikó, Lengyelország, Portugália, Románia, Oroszország, Szerbia, Spanyolország, Törökország, Egyesült Királyság, Ukrajna) elérhető.