Opel
Volker Strycek, az Opel Performance Center vezetője és autósport-igazgatója már korábban elmondta azt, hogy az új Insignia GSi jóval gyorsabban tett meg egy kört a Nürburgring-Nordschleifén, mint az előző generáció OPC-változata. Ennek pedig – mondta akkoriban – elsősorban az volt az oka, hogy GSi 160 kilogrammal könnyebb mint a korábbi, 2.8-as, V6-os Turbo OPC. Időközben újabb részleteket és fotókat hoztak nyilvánosságra a tesztről.
Akcióban a GSi
Volker Strycek – aki 2003-ban egy V8-as Opel Astrával 24 órás futamot nyert a zöld pokolban – elmondta: a kisebb súlynak és a jobb irányíthatóságnak óriási szerepe volt abban, hogy 12 másodperccel jobb kört futott a GSi Insigniával, mint elődjével. A szakember kiemelte a feszesebb futóművet, azt, hogy az elődhöz képest 10 milliméterrel lejjebb „ültették” a kocsit, és dicsérte a nyomatékvektoros összkerékhajtást. Emlékeztetőül: az Insignia GSi-t 2.0 literes 260 lóerős, 400 Nm nyomatékú turbómotor hajtja, amihez nyolcfokozatú automata kapcsolódik.
Volker Strycek, az Opel Performance Center vezetője az "irodájában"