Lexus
Kivétel nélkül minden piacán stabilan tartotta magát vagy dinamikusan növekedett a Lexus 2019 során, és ezzel fennállásának legjobb évét tudhatja maga mögött. A japán luxusmárka 765 330 gépkocsit adott el világszerte, 9,6 százalékkal többet, mint 2018-ban, és szinte hajszálra pontosan kétszer annyit, mint 2009-ben. Az új eladási rekorddal méltó módon ünnepelte meg 30. születésnapját a Lexus.
A márka legnagyobb piaca továbbra is az Amerikai Egyesült Államok, ahol nagyságrendileg ugyanannyi, 325 ezer autót adott el a Lexus, mint 2018-ban. Kína jelentősége dinamikusan nő a márka életében, a Kínai Népköztársaság és Hong Kong piacain tavaly 202 ezer Lexus talált gazdára, 25 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Európa 14 százalékos növekedést könyvelhetett el (87 000 darab kocsi), ezzel a régiók közül a második legjobb eredményt könyvelhette el.