fejlesztés
A tesztelők túlnyomó része úgy látja, hogy a MÁV+ stabilan működik, de egyes készülékeknél gond volt a gombnyomás-érzékeléssel, vagy az útvonaltervezés során ugrott fel indokolatlan hibaüzenet, esetleg többször is meg kellett ismételni a belépést.
A közlemény szerint a felhasználói tesztelés egy hete kezdődött 1500 önkéntessel. Az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) januárban jelentette be, hogy újra cserélik a közlekedési vállalat több mint 6 éves alkalmazását.
Az applikáció akadálymentességi lehetőségeit a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ) vizsgálja a MÁV kérésére - tették hozzá.
Borítókép: Budapest, 2024. június 6. Vasúti átjáró a főváros XIII. kerületében, a Szent László út - Kámfor utcánál 2024. június 6-án. Fotó: MTI/Lakatos Péter