Tesla
Alexandre Ponsin családi utazásra indult Coloradoból Californiába, a használtan vásárolt Tesla Model 3-asában – írja a Reuters. A műszerfal 353 mérföldes elektromos hatótávot prognosztizált, amikor 100%-ra feltöltött akksival útnak indultak, azonban a tulajdonos csakhamar észrevette, hogy a hideg időben a hatótáv drasztikusan csökkeni kezdett, míg végül kevesebb, mint a felét volt képes teljesíteni az előre ígértnek. Hibára gyanakodott, ezért időpontot kért a helyi Tesla szervízbe. Később két levelet kapott. Egyben azt írták, hogy a távoli diagnózis alapján az akkumulátornak nincs hibája, majd egy másikban azt, hogy szeretnék törölni az időpontját.
Ez csak egy példa az állítólag temérdek hasonló bejelentésből, amiben egy Tesla modell hatótávjára panaszkodnak a felhasználók, mégsem kapnak rá érdemi megoldást. Múlt nyáron a Tesla ugyanis létrehozta Diversion Team nevezetű csapatát Las Vegasban, hogy a hasonló bejelentéseket minél nagyobb számban tudják semmissé tenni. Az Automotive News Europe jelentése szerint az új csapatban azt számított érdemnek, ha minél több esetet tudtak valódi beavatkozás nélkül lezárni. A Tesla szerint minden törölt időponttal 1000 dollárt spóroltak a gyárnak, illetve csökkentették a szervízcenterek leterheltségét, ahol egyébként is hosszú a várólista.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!