Volkswagen Beetle
A Volkswagen kapásból kupé és kabrió karosszériával is bemutatta a Beetle emelt futóműves Dune változatát a Los Angeles-i Autószalon előestéjén. Eredetileg 2014-ben, tanulmányautó formában mutatkozott be a Beetle terepes kivitele, már akkor is túlméretezett kerekekkel és terepjárók kiegészítőkkel hívta fel magára a figyelmet.
Azonban hiába a harcias, robusztus külső, a Beetle Dune-t kizárólag elsőkerék-meghajtással hozzák majd forgalomba, ezért a terepjáró képessége csak korlátozott lesz. Ennek oka, hogy a mexikói gyártású Beetle normál változataihoz sem kínálnak összkerékhajtást.
A szériaváltozat külseje csak apróságokban tér el a tavalyi tanulmányétól, de jelentősen más, mint a normál Beetle-öké. Az agresszívebb lökhárítók hatalmas légbeömlőket és fém alsó védőlemezeket kaptak, a kerékjáratokon és a küszöbökön fényezetlen műanyag betét fut végig, a kerekek 18 colosak, 235/45-ös gumiabroncsokkal.
A hátsó szélvédő alatt megjelent egy kis légterelő, és egyedi mintázatot kaptak a LED-es hátsó lámpák is. Az első nyomtáv 6, a hátsó 7 mm-rel lett szélesebb, a hasmagasságot 10 mm-rel növelték meg a normál Beetle-höz képest. Belül a számos helyen visszaköszön a külső fényezés színe az ülések varrásától a díszbetétekig.
A Beetle Dune háromféle benzines turbómotorral (1,2, 1,4, és 2,0 liter) és kétféle dízellel (1,6 és 2,0 liter) fogják árusítani, a teljesítményskála 105-től 220 lóerőig terjed, felárért duplakuplungos automatikus váltó is kérhető.