Volkswagen
Nyugat-Európában, a márka legfőbb piacán 257.100 járművet szállítottak ki, ez a megelőző évben ez 253.700 darab volt. Európában 96.300 járművel és 1,2 százalékos növekedéssel Németország volt a márka legnagyobb piaca. 36.100 eladott járművel – az előző évben regisztrált 36.200 darabhoz képest 0,3 százalékos csökkenéssel – a német piac után ismételten az Egyesült Királyság volt a második legnagyobb egyedi piac. A nagyobb európai piacok adatai:
Kelet-Európában a Caddy, a Transporter, a Crafter és az Amarok termékcsaládból 34.800 járművet szállítottak ki az ügyfeleknek, ami 14,2 százalékos emelkedést hozott.
Észak- és Dél-Amerika: A kiszállítások Mexikóban 35,6 százalékkal növekedtek, és elérték a 7.400 darabot, míg Dél-Amerikában a kiszállítások 15,7 százalékkal csökkentek, ami 29.200 leszállított autót jelentett. Latin-Amerikában ismét Brazília volt a legnagyobb piac, ott a Volkswagen Haszonjárművek márka 14.500 haszongépjárművet értékesített (13,5 százalékos növekedés). Ugyanakkor a régióban a piac gyengesége jellemezte Argentínát, ahol az értékesítés 35,9 százalékkal, 10.150 járműre esett vissza az előző év adataival összehasonlítva.
Afrika, Ázsia, Csendes-Óceánia és a Közel-Kelet: Afrikában a Volkswagen Haszonjárművek 16.400 járművet szállított ki az év első kilenc hónapjában (+24,2%); a közel-keleti régióban pedig 8.050 gépkocsit (-44,6%). Az infláció és a líra gyengesége miatt a török piac újabb visszaesést mutatott az előző év azonos időszakához képest, és 52,7 százalékkal esett vissza, 6.000 eladott járműre. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben 14,9 %-kal kevesebb, összesen 16.900 autó talált gazdára.