BMW AG

Személyi változások a BMW igazgatótanácsában

2017.07.22.

2018. január 1-jétől Pieter Nota veszi át a BMW márka globális értékesítéséért és marketingjéért felelős vezetői feladatokat. Elődje, Dr. Ian Robertson közel tíz év szolgálat után áll fel a vállalatcsoport igazgatótanácsából.

Pieter Nota 

Dr. Ian Robertson, a BMW igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja 2018. január 1-jei hatállyal átadja vezetői székét, hogy 2018. június 30-i nyugdíjba vonulása előtt néhány hónapig a BMW Group kiemelt képviselőjeként tevékenykedjen a vállalatcsoport nagy-britanniai piacán. Utódja az évtizedes nemzetközi tapasztalattal rendelkező holland szakember, Pieter Nota lesz, aki a BMW márka globális értékesítési- és marketingfeladatainak igazgatása mellett a vállalatcsoport vevőszolgálati részlegének irányítását is átveszi.

„A BMW igazgatótanácsában eltöltött közel egy évtized alatt Dr. Ian Robertson a hosszú távon fenntartható jövő felé irányította a BMW, a BMW i és a BMW M márkákat. A kihívásokban bővelkedő gazdasági nehézségek idején is folyamatos növekedéshez segítette a vállalatot, újabbnál újabb értékesítési rekordot állítva fel. Köszönöm neki ezt a kimagasló teljesítményt és hatalmas örömömre szolgál, hogy a BMW Group márkanagyköveteként továbbra is a vállalatcsoportnál marad, ráadásul Nagy-Britanniában, amelyre az egyik legjelentősebb értékesítési és gyártási régiónkként tekintünk” – fogalmazott Dr. Norbert Reithofer, a BMW felügyelő bizottságának elnöke.

Dr. Ian Robertson 

Pieter Nota jelenleg a Philips marketingigazgatója, amellyel párhuzamosan a vállalat szórakoztatóelektronikai termékekért és üzleti megoldásokért felelős részlegeinek ügyvezető alelnöki feladatait is ellátja. Ezt megelőzően a Beiersdorf AG igazgatótanácsának nemzetközi marketingért és innovációkért felelős tagjaként dolgozott, miután az Unilever nagy-britanniai, németországi, holland és lengyelországi piacain különböző vezető pozíciókat töltött be.

„Meggyőződésem, hogy Pieter Nota személyében egy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkező értékesítési- és marketingszakemberrel gazdagodunk, aki hosszú éveken át bizonyított innovációs erősségével és átfogó folyamatfejlesztési szaktudásával elvezeti a BMW márkát a tökéletesen összehangolt, intelligens járműkapcsolatokra épülő mobilitás korszakába” – nyilatkozta Harald Krüger, a BMW igazgatótanácsának elnöke.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.01.20
Ónos eső veszélye miatt keddre másodfokú (narancs) figyelmeztetést adott ki Baranya, Bács-Kiskun,....
2025.01.20
A fővárosi rendőrök két éjszakán át fokozott közlekedésrendészeti ellenőrzést tartottak Budán –....
2025.01.20
A Hödlmayr International egy Mercedes-Benz eAtros 300 teherautót használ a kész járművek....
2025.01.20
A Párizsi Autószalonon mutatkozott be először a nagyközönségnek a Twingo E-Tech elektromos....
2025.01.20
Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, 909 ezer....
2025.01.20
Hatvannál lezárták az érintett pályaszakaszt a Nyíregyháza felé vezető irányban – közölte az....
2025.01.20
99 példányra limitált, 628 lóerős, V8-as 8-as BMW-vel köszön le az eredeti Alpina, mielőtt a BMW....
2025.01.19
Retrospektív visszatekintő a magyar utak egyik legikonikusabb autójára. Ilyen a majdnem oldtimer....
2025.01.19
Heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Falusi disznóvágás. ..
2025.01.19
Lim Ho Taek 2024. december 1-én vette át a rácalmási gyár vezető pozícióját. A tapasztalt szakember....