BMW Group
2023-ban a BMW Group világszerte 2 555 341 darab BMW, MINI és Rolls-Royce modellt értékesített, amely az előző esztendő tükrében 6,5 százalékos abszolút növekedést és a vállalatcsoport történetében új értékesítési rekordot jelent. A tavalyi évet eközben a BMW, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad márkák is új eladási magasságban zárták. 2023 utolsó negyedévében a BMW Group világszerte összesen 718 778 darab új autót értékesített, amely 10,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
„A márkakereskedő partnereinkkel kiépített szoros együttműködésnek, illetve munkatársaink stabil teljesítményének köszönhetően a BMW Group 2023-ban új értékesítési rekordot könyvelhetett el. Ügyfeleink világszerte értékelik BMW, MINI, BMW Motorrad és Rolls-Royce márkáink vonzerejét és azt, hogy a BMW Group teljes portfóliója a hajtáslánc-technológiák végtelenül színes választékát kínálja” – mondta Jochen Goller, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja. „Új, magával ragadó és technológiailag kimagasló modelljeinkkel 2023-ban az elektromos mobilitás még dinamikusabb térnyerésére voltunk képesek és elértük a kitűzött célunkat: összértékesítésünk 15%-át tavaly tisztán elektromos meghajtású modellek tették ki” – tette hozzá.
2023-ban a BMW Group ismét jelentősen több tisztán elektromos meghajtású modellt adott át ügyfeleinek, mint egy évvel korábban. A 376 183 darab zéró emissziójú modell így 74,4 százalékos növekedést jelent. Ebből csak a negyedik negyedév 129 316 darabbal vette ki a részét, amely 47,7 százalékkal több, mint a 2022 utolsó negyedévében regisztrált érték. A BMW Group zéró emissziójú modelljeinek 2023-as értékesítési mutatója magasan túlszárnyalja a tisztán elektromos meghajtású autók összesített piaci növekedését, amely a vállalatcsoport elektromos mobilitási úttörőként betöltött szerepét nyomatékosítja.
A BMW Group a tisztán elektromos meghajtású modellek 2024-es eladási mutatói elé is magabiztosan tekint. A vállalatcsoport főbb szegmenseiben elérhető, összesen tizennyolc zéró emissziójú modell a további dinamikus növekedés erős alapjait fekteti le: idén a BMW Group minden ötödik, míg 2025-ben minden negyedik új modelljét tisztán elektromos meghajtással kívánja értékesíteni. „Tisztán elektromos meghajtású modelljeinket kimagasló ügyfélérdeklődés övezi. Márkákon átívelő erős termékportfóliónkkal 2024-ben világszerte több mint félmillió darab zéró emissziójú modell eladását tűzzük ki célul” – fogalmazott Jochen Goller.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!