Scania

A Scania átveszi a vezetést a versenyben

2017.01.12.

Az új generációs Scania tehergépkocsik azonnali sikert arattak. Miután a Scania Sszériát az Év Tehergépkocsijának választották, a Scania a szaksajtó minden olyan összehasonlító és önálló tesztjén elsöprő győzelmet ért el, amelyen csak részt vett.

„Tisztában voltunk azzal, hogy az új teherautóink kimagasló tulajdonságokkal rendelkeznek, de immár pártatlan visszaigazolásokat is kaptunk kiváló teljesítményükről” – mondta Christopher Podgorski alelnök, a Scania tehergépkocsi-üzletágának vezetője. „Az ügyfelek példátlan vezetési élményre számíthatnak, egyedülálló üzemanyag-takarékossággal.” 
 
Az új generációs tehergépkocsikat szinte minden tekintetben dicsőítik – a hajtásláncukat, a teljesítményüket, a kényelmüket, a fékteljesítményüket, a kilátást a fülkéjükből és a kormányzásukat. „Nagy teljesítmény kis üzemanyag-fogyasztással, a legjobb menettulajdonságok, magas szintű kényelem és jobb vezetői munkahely – mindez jól kikövezi az utat az új S-széria számára” – írta a vezető német szaklap, a Lastauto Omnibus a nagy kihívást jelentő, 1000 pontos összehasonlító teszt összegzésében. Továbbá kiemelte: „A Scania az oldalirányú menetstabilitás terén is kitűnik, amihez pontos kormányzás és a teljes körű uralhatóság érzete társul.”  
 
 
Egy másik német szaklap, a KFZ-Anzeiger által végzett összehasonlító tesztben a Scania S 500 „szenzációsan gazdaságosnak” bizonyult. Ténylegesen ez volt az első tehergépkocsi, amely 30 liter/100 kilométernél kisebb üzemanyag-fogyasztást ért el a lap tesztútvonalán. Határozottan jó ár-érték arányú, ezt állapították meg a teszt során. 
A kiváló üzemanyag-takarékosságot a France Routes vezető francia szaklap tesztje is igazolta. Az új Scania R 500 modellt alapos tesztnek vetették alá Franciaország délkeleti részén egy 419 kilométeres útvonalon. A több mint ötórás teszt végén az új generációs Scania R 500 minden idők legkisebb átlagfogyasztását érte el, 28,4 liter/100 kilométert. 
 
„Azt a nagyra törő célt tűztük ki, hogy a legjobb tehergépkocsit fejlesztjük ki, amelyet a világ valaha is látott” – mondta Podgorski. „Sőt, ezeket a teherautókat minden egyes iparág sajátosságaihoz kell pontosan igazítani, hogy ezáltal messze a legjobb teljes üzemeltetési gazdaságosságot lehessen elérni. Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy ezeknek a törekvéseinknek az eredményességét immár független forrásokból is megerősítették.” 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.17
Az AutoWallis csoport 89,1 milliárd forint árbevételt ért el az első negyedévben, 11 százalékkal....
2024.05.17
Alig ötvenhat kilométert tudott megtenni az újonnan vásárolt Tesla Cybertruck csodaterepjáróval  a....
2024.05.17
Vadonatúj villamosok érkezhetnek Budapestre 2030-ig, a BKK folytatja a járműflotta megújítását.....
2024.05.17
Ki hinné, hogy már négy év eltelt amióta bemutatták az első elektromos Opel Corsát. A modell....
2024.05.17
Jövet-menet gyorsan hajtott egy autó Dejtáron. ..
2024.05.17
Az EU Weekly Oil Bulletin legfrissebb adatai alapján Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin....
2024.05.17
A brit Alfie Hewett a hivatalos támogatásnak köszönhetően már egy RX 450h+-t vezethet az Egyesült....
2024.05.17
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események az Útinform jelentése alapján. ..
2024.05.17
Sok osztrák számára nagyon fontos a saját autó, és ennek megfelelően gondoskodnak róla – írja a....
2024.05.17
Idén, immár harmadik alkalommal indít közlekedésbiztonsági témájú online felmérést a Nemzeti....