Peugeot
A Peugeot bejelentette, hogy nem fog kiállítani 2017 legnagyobb európai autókiállításán, a szeptemberi Frankfurti Autószalonon. Guillaume Couzy, a francia márka marketing igazgatója szerint a szalonon megspórolt pénzt inkább digitális felületeken történő reklámozásra költik majd. Az elmúlt három évben a digitális reklámok aránya 15-ről 30 százalékra nőtt a Peugeot marketing büdzséjében, és az évtized végéig várhatóan eléri majd az 50 százalékot is.
A Peugeot emellett olyan eseményeket is szerveznek az autók bemutatására, amiken nem csak beleülni, hanem kipróbálni is lehet az újdonságokat. „Ezek a választások néha olyan radikális döntésekhez vezetnek, mint a Frankfurti Autószalonról történő távolmaradás” – mondta Couzy az Autoactu magazinnak. A Peugeot távolmaradásához az is hozzájárulhatott, hogy a német piacon mindössze 1,7 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik.
Manapság egyre gyakoribb, hogy nagy autógyártók távol maradnak a nemzetközi autószalonoktól. A szeptemberi párizsi seregszemlét az Aston Martin, a Ford, a Volvo, és a Rolls-Royce is kihagyta.