pályázat
Az első, és talán legfontosabb momentuma az egész folyamatnak, hogy egy vállalkozás megfogalmazza: „Pályázni szeretnék!” Amennyiben pályázati támogatás igénybevételét tervezi, szükséges a projektötlet részletes kidolgozása is. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy nem tudják, pontosan mit szeretnének, és emiatt gyakran csúszhat az anyagok beadása. Máskor azt gondolja a vezetőség, hogy pályázni igencsak egyszerű, pár adat megadásával és néhány nyomtatvány kitöltésével már el is van intézve a dolog – még ha a projekt így nyer is, az elszámolás és megvalósítás során kiderül, ha elnagyolt és átgondolatlan pályázatot nyújtott be a vállalkozás.
Rengeteg dologra érdemes – sőt, kell! – odafigyelni egy projektanyag beküldése kapcsán. Ilyen például a nem tisztázott pénzügyi helyzet, nem megfelelő szakmai felkészültség, az időtényező figyelmen kívül hagyása, vagy más jellegzetes kivetnivalók, mint például elütések, formai hiba a dokumentáció során.
Ne vonakodjon segítséget kérni!
Sok esetben már a pályázati kiírások bonyolultsága miatt is érdemes segítséghez folyamodnunk, hogy elkerüljük a félreértelmezéseket. Ilyen segítség lehet egy pályázati tanácsadó cég, hiszen ők mindig naprakész információkkal rendelkeznek a felhívások kapcsán, és több éves tapasztalat van a hátuk mögött. Cégünk, a Goodwill Consulting Kft. 13 év szakmai tapasztalattal, és 86%-os sikerrátával áll a rendelkezésére.
Mi segíthetünk – de hogyan zajlik nálunk a folyamat?
Miután megfogalmazta projektötletét, vagy csak tájékozódni szeretne a kiírásokkal kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk bármelyikén. Egy ingyenes, helyszíni konzultáció keretében tanácsadó kollégáink felkeresik Önt, és bővebben átbeszélik a lehetőségeit. Tájékoztatják Önt, hogy vállalkozása paraméterei (többek között árbevétel, munkavállalók száma) és ötlete kapcsán milyen pályázatok is lennének megfelelőek vállalkozásának. Miután konkrétan megszületett az ötlet, és megtörtént a szerződés megkötése, kijelölünk Ön mellé egy pályázatíró kollégát, akivel a pályázat írása közben folyamatos kapcsolatban fognak állni. A személyes találkozók után, a kapott információk alapján a pályázatíró elkészíti a pályázat dokumentációját, majd leadja az arra kijelölt elektronikus felületen. Azonban elmondhatjuk, hogy még csak a folyamat „könnyebbik” felén vagyunk túl. A pályázat sikeressége után még el kell indítani a megvalósítást, az ehhez tartozó elszámolásokat, beszámolók megírását – amelyekben szintén segítségére lehetünk, ha úgy dönt.
Természetesen a fent leírtak le vannak egyszerűsítve. A kapcsolattartás a vállalkozása és köztünk folyamatos, számos egyeztetést, személyes találkozót takar, igénytől függően további lehetőségek ajánlását.
Amennyiben segítségre lenne szüksége, töltse ki előminősítő lapunkat ide kattintva, és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot!
Tudja pályázatát biztos kezekben!