Olaszország
A tekintélyes luxus-szuperautó-gyártó, az Automobili Lamborghini és a Lavazza, a világ egyik legnagyobb kávégyártó cége büszkén jelenti be új, exkluzív együttműködését. A minőség iránti szenvedély és az úttörő innovációk iránti fáradhatatlan elkötelezettség a két világhírű olasz kultikus márka összekötő elemei.
A két cégvezető. Fotók: Lamborghini
A partnerségi megállapodást az Automobili Lamborghini történelmi Sant’Agata Bolognese-i központjában írták alá. Ez egy olyan esemény- és kezdeményezéssorozat kezdete, amely nemcsak a két márka termékeire, hanem a kiválóság és az egyedi élmények iránti közös elkötelezettségükre is rávilágít.
A Lavazza kávékülönlegességeivel jelen lesz az Automobili Lamborghini olaszországi és külföldi rendezvényein. Az Automobili Lamborghini Múzeum látogatói a Lavazza kávét élvezhetik, miközben megcsodálhatják a kiállított kultikus modelleket, csakúgy, mint a cég alkalmazottai, akiknek saját szobájuk van egy remek kávészünetre. Az Automobili Lamborghini és a Lavazza közötti szinergia nemcsak a nemzetközi piacon erősíti pozíciójukat, hanem új távlatokat is nyit az egyedi márkaélmények előtt.
Stephan Winkelmann, a Lamborghini elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott: „Örömmel jelentjük be együttműködésünket a Lavazza-val, amely együttműködés két kiváló olasz terméket egyesít egy közös projektben. Az Automobili Lamborghini mindig is elkötelezett volt amellett, hogy minőségi élményt nyújtson mindenkinek, aki közeledik a márkához. A Lavazzával való együttműködés lehetőséget ad számunkra, hogy valódi olasz élményt nyújtsunk ügyfeleinknek, látogatóinknak és rajongóinknak szerte a világon.”
Antonio Baravalle, a Lavazza vezérigazgatója hozzátette: „Ez a partnerség különleges pillanat két olyan vállalat számára, amelyek mindig is a kiválóságra törekedtek. Sok hasonlóság van a Lavazza és az Automobili Lamborghini között: mindkettő a hazai csúcstermékek globális zászlóshajója, hosszú múltra tekint vissza, és a minőséget helyezi a legmagasabbra. Örömünkre szolgál, hogy egyesítjük erőinket, így továbbra is inspiráljuk az embereket Olaszországban és külföldön közös értékeinkkel.”
A LAVAZZA
Az olasz Lavazza kávégyártó céget 1895-ben Torinóban alapították, és a negyedik generáció óta családi tulajdonban van. A Lavazza Group mára a világ egyik legnagyobb kávégyártója, több mint 3 milliárd eurós forgalmával, és vezető márkák portfóliójával olyan referenciapiacokon, mint a Lavazza, Carte Noire, Merrild és Kicking Horse. Minden üzleti területen működik, és 140 piacon képviselteti magát, 5 országban 8 termelési telephellyel és körülbelül 5500 alkalmazottal világszerte. A csoport globális jelenlétét a több mint 125 éves folyamatos növekedésnek köszönheti. Évente több mint 30 milliárd csésze Lavazza kávé tanúskodik a cég nagy sikertörténetéről, elkötelezett a legmagasabb minőségű kávé mellett, és gondosan odafigyel az ellátási lánc minden részletére, az alapanyagok kiválasztásától a csészében lévő késztermékig.
A Lavazza Csoport forradalmasította a kávékultúrát folyamatos kutatási és fejlesztési befektetéseivel: az eredeti kávékeveréktől, amely a vállalat első sikereit adta, az innovatív csomagolási megoldások kifejlesztéséig; az első űrben elfogyasztott eszpresszótól a tucatnyi ipari szabadalomig. Úttörő szellem, amely a gazdasági, társadalmi és ökológiai fenntarthatóság iránti elkötelezettségben is megmutatkozik, amely mindig is meghatározó tényező volt a vállalati stratégiában. „Minden reggel felébreszteni egy jobb világot” a Lavazza Group vállalati célja, hogy fenntartható értékeket teremtsen az alkalmazottak, a fogyasztók, a részvényesek és azon közösségek számára, amelyekben a vállalat működik, miközben a versenyképesség megőrzése mellett a társadalmi és környezeti felelősségvállalás összekapcsolódik.
A LAMBORGHINI
Az 1963-ban, Bologna tartományban, Sant'Agata Bolognesében alapított Automobili Lamborghini kultikus státusznak örvend a luxus szupersportautó-gyártók között. Az Automobili Lamborghini olyan legendás modellekkel, mint a Miura, Countach és Huracán, valamint korlátozott szériákkal, mint például a Reventón és a Sesto Elemento, mércét állított fel az iparágban, és továbbra is megfelel úttörő szellemének. A jelenlegi járműkínálat három modellsorozatot foglal magában: Huracán, Urus (a világ első Super SUV-ja) és Revuelto (az első V12 HPEV – High Performance Electrified Vehicle). Körülbelül 2400 alkalmazottal, 54 országban 182 kereskedővel és 2023-ban több mint 10 000 leszállított járművel az Automobili Lamborghini globális vállalat.