BMW Group
Biztos mindenki került már olyan helyzetbe, hogy épp akkor kéne valamilyen információnak utána nézni, amikor valami fontos alkatrészt fogunk a kezünkben. Nos, ezt a problémát szeretné most kiszűrni a BMW/Mini észak-amerikai szervízhálózata a TSARAVision okosszemüvegekkel. A tervek szerint minden Egyesült Államokbeli BMW és Mini kereskedés szakembere megkapná a digitális szemüvegen, amin keresztül akár a mérnökökkel is egyeztethetnének a szervízben dolgozók, miközben élő képet közvetítenek nekik. Válaszként digitális rajzokat, instrukciókat küldhetnének a mérnökök, ezzel gyorsítva a javítási folyamatot.
Hangfelismerővel is ellátták az okosszemüvegeket, így hangutasításra dokumentumokat nyithatnak meg a szakemberek. Ezenfelül egy új információs rendszert is bevezetnek, amely segítségével akár okostelefonról is láthatnak minden hasznos infót szerelés közben, illetve folyamatos frissítéseket küldhetnek a szervíz állásáról az ügyfeleknek. Az új technológiáktól 70-75%-os fejlődést várnak, már ami a szervíz gyorsaságát illeti. Mivel komplexebb rendszerről van szó, szélesebb körű tudással rendelkező szakemberekre is lesz szükségük, de állítólag éppen ez is volt a BMW Észak-Amerika célja.