Minden eddiginél szigorúbb feltételeket támaszt a személyautókkal szemben az észak-amerikai Közlekedésbiztonsági Biztosító Intézet. A Toyotát ez sem akadályozta meg abban, hogy taroljon az idei felmérésen.
Ismertté vált a 2024-es Év Autója észak-amerikai díj (NACTOY) döntőseinek a listája: a fináléba jutott kilenc jármű közük öt tisztán elektromos, kettő hibrid, és csupán kettő belsőégésű motorral felszerelt.
Újfent kettős japán győzelmet hozott az észak-amerikai autóvásárlók elégedettségét mérő ACSI index idei kiadása. Általában a prémiummárkák vezetik a mezőnyt, a Toyota azonban idén még saját leányvállalatát is megelőzte a versenyben.
Több mint 25 ezren vettek részt az immáron negyedik alkalommal megrendezett hondás önkéntes héten Észak-Amerikában 2019 júniusában. Majdnem 600 féle módon segítették valamilyen formában a lakóközösségeket az autóipari beszállítók és márkakereskedések alkotta csapatok a Honda szervezésében.
Akár 70-75%-kal begyorsíthatja a szervizelési folyamatokat az új okosszemüveg és az új információs rendszer bevezetése az észak-amerikai BMW szakszervizekben.
A Volvo XC60 nyerte az Észak-Amerikai Év Szabadidő-autója díjat a 2018-as esztendőre vonatkozóan. A skandináv márka először az XC90-nel hódította el a nagy presztízsű elismerést 2016-ban.
Hosszan tartó partneri viszonyt alakít ki a Toyota és a világ egyik vezető autókölcsönzője és mobilitási szolgáltatója a Mobility Services Platform (MSPF) internetes kapcsolatát használó járművek területén: az Avis Budget Group 10 ezer internetes kapcsolattal rendelkező Toyotával bővíti a...
Órási marketingkampánnyal vezeti be a Ford az EcoSportot az USA-ban. Nem csoda: egyáltalán nem mindegy, hogy miként fogadja a SUV-t a rendkívül nagy és ezért fontos piac.
Az osztrák-kanadai Magna International növekvő eladásokról és bevételekről számolt be a negyedik negyedévről szóló üzleti beszámolójában. A vállalat eredményét ugyanakkor lerontotta az erős dollár, a kereslet főként Európában és Észak-Amerikában nőtt meg termékeik iránt.
Az Egyesült Államok az elmúlt évtizedek során a BMW Group második otthonává vált, ahol partnereivel együttműködve összesen több mint 70 ezer embert foglalkoztat. Írásunk második része.