Citroën
A cég 1919-es megalapítása óta immár tizedik alkalommal változik jelentősebb mértékben a Citroën-logó, amelynek dupla fogaskerekei most nagyobbak és határozottabbak lettek, és egy függőleges irányban álló diszkrét, ovális keret emeli ki jelentőségüket. Ez a markánsabb, ovális logó fontos fordulópontot jelent, és új irányt ad a márka formanyelvének: a karakteres embléma azonnal felismerhető arculati eleme lesz minden Citroën modellnek. Az új logó emellett a márka minden kommunikációs felületén és fizikai kapcsolattartási pontján modernebb és grafikusabb jelleget fog ölteni, és jobban tud majd érvényesülni az új digitális kommunikációs eszközökön is. Az új logó először egy szeptember végén megjelenő koncepcióautón tűnik majd fel, azután 2023 közepétől fokozatosan a márka összes jövőbeli termékére és koncepciójára rákerül.
A Citroën márka új arculata több lépésben az összes kommunikációs felületen és minden olyan helyen fel fogja váltani a régit, ahol az ügyfelek közvetlen kapcsolatba kerülnek a márkával (kereskedések, szervizek stb.). Az arculatváltást egy új márkaszlogen is kíséri (Nothing moves us like Citroën), amely még merészebb és az ügyfelek jóllétét még inkább szem előtt tartó mobilitási megoldások ígéretét hordozza.
Vincent Cobée, a Citroën vezérigazgatója: „Eljött az ideje, hogy a Citroën új, modernebb és korszerűbb hangot üssön meg. Új arculatunk a haladást szimbolizálja: ügyfeleinket a fizikai síkon avantgárd járművekkel, érzelmi síkon pedig összességében kézenfekvőbb, kényelmesebb és élvezetesebb körülmények között repítjük előbbre –nevezetesen az elektromos átállás felé. Nálunk hagyomány, hogy merész járművekkel inspiráljuk a fogyasztókat, ami egy kicsit másfajta, befogadóbb megközelítésre sarkall minket a családi mobilitás jövőjét illetően. Meg vagyunk győződve arról, hogy minden korábbi, jelenlegi és jövőbeli ügyfelünk egyetért velünk abban, hogy »Nothing moves us like Citroën.«”
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!