Fiat 500
Az eredeti Fiat 500-asból 1957 és 1964 között készült a Jolly nevű változat a Ghia karosszériaépítő cégnél. A stílusos, acéltető és ajtók nélküli jármű a jómódú polgárok kedvelt járműve volt, amelyet általában a tengerparti nyaralójuk garázsában tároltak, és csak a napsütéses napokon vettek elő.
Egy kis műhely, a Jollycar most az eredeti 500 Jolly mintájára a modern 500-asból is elkészítette a strandautó változatot, a recept szinte semmit sem változott bő 60 év alatt. Nincsenek ajtók és tető, a belső teret fával burkolták, az ülések bambuszból készültek, így valamennyire vízálló a kisautó. Ha azonban nagyon rákezd az eső, egy vászonból készített ideiglenes tető kifeszíthető a kabin fölé.
A Jollycar rettenetesen sokat, 89 ezer dollárt (kb 25 millió forintot) kér az autóért, de legalább vállalják, hogy a külsőt és a belsőt is teljesen a vásárló ízlése szerint, egyedi módon készítik el. Persze egy autó kabrióvá alakítása sohasem egyszerű művelet, mivel az alvázat rendesen meg kell erősíteni, valószínűleg ennek a munkának a költségeit is belekalkulálták a borsos árba.