SEAT

Megújul a SEAT márkakereskedések arculata

2016.10.08.

Az elmúlt években fellendült a gépjárműipar, 2016 első felében a vártnál is nagyobb ütemben értékesítettek új autókat világszerte, így Magyarországon is. A SEAT a piac bővülésével azonos mértékben növekszik, így az elmúlt két évben összesen 35%-kal tudta növelni a hazai piacon forgalomba helyezett autók számát, a növekvő igényeket pedig új szalonok megnyitásával és a meglévők felújításával igyekszik kiszolgálni.

A SEAT az idei év első kilenc hónapjában 2246 darab gépjárművet szállított ki vevőinek, ami 14,5 %-os növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A spanyol márka tovább folytatja fejlesztéseit, így az újdonságok érkezése mellett megújulnak a hazai márkakereskedések is, hogy a vásárlói igényeket és a modellek iránti keresletet megújult környezetben szolgálják ki.

Papp Zoltán SEAT márkaigazgató elmondta, régóta készülnek a márkakereskedői hálózatuk fejlesztésére, ennek érdekében az országban több helyen új SEAT bemutatóterem nyílik. „Az új Ateca érkezésével pedig várhatóan tovább bővül a SEAT-tulajdonosok száma, és minden bizonnyal változik összetétele is. Eddig közel 700 tesztvezetési igény érkezett az új Ateca különböző változataira, a honlapon keresztül történő, az egyes modellekhez köthető konfigurációs beállításoknak pedig 60 százalékát az Ateca kapcsán végzik ügyfeleink. Becsléseink szerint az év végére tavalyhoz képest 10 %-kal növekszik majd az eladott SEAT-ok száma. Előre tekintünk, jelentős fejlesztéseket hajtunk végre a meglévő szalonokban, melyek a gyár által kifejlesztett új koncepció szerint újulnak meg, hogy elősegítsék az eladások maximalizálását."

Az új szalonok kialakítása új design koncepción alapszik, amely egyben képviseli a SEAT határozott egyéniségét és vizuális jegyeit, ugyanakkor költséghatékonysági szempontokat is szem előtt tart. A meglévő szalonok megújulása mellett új márkakereskedések is nyíltak vagy nyílnak: Győrött szeptember 28-án, Nyíregyházán október 12-én, Miskolcon pedig október második felében.

A meglévő SEAT bemutatótermek fejlesztésének középpontjában a külső és belső design modernizálása áll. Ahogy a kedvelt új modellek, úgy a bemutató tér is letisztultabb, modernebb vonalvezetést és színeket kap. Megjelennek a SEAT-ra jellemző karakteres színek, mint a piros, a fehér és a szürke, a formavilágot pedig az autóktól kölcsönzik majd az épületek. A szalonok egyben bővülnek is, így az eddigieknél több autó fér el a bemutató térben. 

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.04.15
Turbulens időket él át orosz autópiac, amely egykoron az orosz és nyugati autómárkák gyűjtőhelye....
2025.04.15
Az egyenruhások 5 perc különbséggel kétszer is bemérték ugyanazt a gépkocsit Karancslapujtő....
2025.04.15
A J. D. Power idén is kiadta a hivatalos és szerződött márkaszervizek teljesítményét mérő Customer....
2025.04.15
A CUPRA bejelentette a CUPRA Design House érkezését, amely a márka küldetésének középponti elemét....
2025.04.15
Figyelmükbe ajánljuk a Toyota Magyarország YouTube csatornáján útjára indított Toyota Insider....
2025.04.15
A Volkswagen Golf ráncfelvarrásának fontos hozadéka, hogy Európa egyik legnépszerűbb autója is....
2025.04.15
Innovációs elismerésben részesült a győri Széchenyi István Egyetem, az intézmény Digitális....
2025.04.15
A személyautó és a motorkerékpár a szlovákiai Továrne és Sedliská községek (Vranov nad Topľoui....
2025.04.15
A RabócsiRingen zajló húsvéti szezonnyitó hétvégén az autósportok rajongói és családtagjaik is....
2025.04.15
A rendőrök és az útdíj ellenőrök Simmeringben megállítottak egy lengyel rendszámú nyerges....