Forma 1
A McLaren legutóbb arról adott hírt, hogy komoly együttműködésbe kezdett az amerikai számítástechnikai óriással, a Dell-lel, a 2018-as naptári évben pedig ez már a harmadik szponzorációval kapcsolatos bejelentés volt a Honda távozása és a Renault érkezése óta ismét „felkapottá” vált istállótól. És ezzel még nem értek a sor végére! - Kereskedelmi szempontból nagyon jól mennek a dolgaink – jelentette ki az ügyvezető a Motorsportnak nyilatkozva. „Volt három bejelentésünk is, de a szezon kezdetéig még lehet egy-kettő, és utána is folytatódhatnak még a bejelentések” – tette hozzá optimistán.
Bár az előző évekhez képest (amikor jóformán csak a szponzorok távozásáról olvashattunk a McLaren kapcsán) így is remekül állnak, év közben újabb támogatók figyelmét kelthetik fel, ha a terveknek megfelelően komolyabb előrelépést tesznek. - Ha elindul a szezon, egy kicsit lelassulnak a dolgok, de megállni sosem fogunk! Sokan érdeklődnek, és ha pályára lépünk, az is segíthet majd, hiszen többen látni akarják, hogyan teljesítünk – magyarázta Brown.
- Nem könnyíti meg a helyzetünket, hogy a tavalyi szezonban kilencedikek lettünk a bajnokságban. Szóval, gyorsan bizonyítanunk kell, hogy többé már nem vagyunk egy kilencedik helyezett csapat, és erre kell építenünk – fogalmazott az amerikai üzletember, aki már korábban egyértelművé tette, névadó szponzoruk nem lesz, viszont vannak igen érdekes lehetőségeik a szezonra.
- Nincs szükségünk névadó szponzorral. Ellenben a NASCARRAL, ahol tényleg sokat jelent egy ilyen támogató, hiszen sokszor hivatkoznak rá, a Forma–1-ben nem gondolom, hogy a Mercedest Petronas Mercedesnek nevezik. A kommentátorok sem hívják így. Meg akarom tartani a McLaren nevet. Mi a McLaren vagyunk. Idén nem hiszem, hogy lesz főtámogatónk, de szeretnénk egyet. Vissza akarunk térni arra a szponzorációs szintre, ahol három-négy éve voltunk. Jól haladunk, hogy elérjük az idei pénzügyi célokat, és ez lendületet ad a csapatnak – zárta gondolatát.