Volkswagen
- Meg vagyunk győződve róla, hogy a Volkswagen 2016-ban is a 2014-es és 2015-ös piaci részesedést éri el - közölte. Az Automobilwoche szerint a Volkswagen piaci részesedése mindkét évben 21 százalék volt.
Januárban a VW márka forgalomba helyezései a szövetségi járműnyilvántartó hivatal, a Kraftfahrtbundesamt adatai szerint 8,8 százalékkal csökkentek az egy évvel korábbihoz képest. Az Egyesült Államokban pedig még ennél is nagyobb, 14,6 százalékos volt a visszaesés.
- A legnehezebb az ügyfelek és a közvélemény bizalmának a visszaszerzése lesz - mondta Thomas-Werner Zahn, hozzátáve, hogy ennek érdekében egy tájékoztató reklámkampányt indít a Volkswagen. A dízelmotor jövőjéért nem aggódik a Volkswagen értékesítési igazgatója.
- Semmilyen következményre nem számítunk a motorok választékában. Szilárdan hiszünk a dízelmotor németországi jövőjében - jelentette ki, hangsúlyozva, hogy a dízelmotorok népszerűsítésére nem tervez reklámkampányt indítani a Volkswagen.