Mazda3
Az új Mazda3 a japán esztétikum lényegét testesíti meg a KODO továbbfeljesztett formájában. Megjelenése letisztult, egyszerű, egy vonallal megrajzolható forma, a ferdehátú és szedán modell két különböző személyiséget hordoz.
Az új Mazda3 új SKYACTIV-járműfelépítéssel rendelkezik, melynek köszönhetően a vezető és az utasok természetes egyensúlyban utazhatnak. A hajtáslánc választékban megtalálható az enyhe hibrid rendszerrel megtámogatott SKYACTIV-G (1,5 és 2,0 literes benzines), a SKYACTIV-D (1,8 literes turbódízel), és az egyedülálló, kompressziós gyújtású (SCCI) SKYACTIV-X benzinmotor is, amely 20-30 százalékkal takarékosabb a hagyományos benzineseknél.
A Mazda3 2003-as megjelenése óta a márka több mint 6 millió darabot értékesített a kompaktból világszerte. A Mazda3 egy stratégiai, globális modell, mely nagyban hozzájárult a vállalat növekedéséhez mind márka, mind üzleti szempontból.