Maserati
Sok rajongója egyenesen minden idők legtökéletesebb külsejű autójaként aposztrofálja, mivel magán hordozza a márka összes formajegyét anélkül, hogy az idő múlásával megkopna a vonzereje.
Pedig hamarosan eléri a nyugdíjkorhatárt a Pininfarina által 1953-ban az A6CS alapjaira megálmodott A6GSC, mely először az 1954-es Torinói Autószalonon nyűgözte le a rajongókat. Elődjéhez képest nagy változtatás volt a kupéforma, melyet Pininfarina azért tervezett, hogy a pilótákat megvédje a menetszéltől.
A külső még nem minden: a szuperkönnyű, 750 kilós kasztni egy kétliteres, 170 lóerős motort rejt, amellyel az autó 235 km/h végsebesség elérésére képes. A villámgyors szépségből mindössze három darab készült, melyek közül az egyik 1996-ban került árverésre 3,7 millió dollárért, a másik 2002-ben 950 ezerért.