Honda
Marc Marquez első körben az RC213V MotoGP masinát vitte ki a hóra, ezt követően vállalta a szöges abroncsokkal szerelt X-ADV küldetést egy olyan pályán, ahol a világbajnokok más diszciplina szerint masíroznak általában. A Red Bull által szervezett eseményen a világ első kétkerekű SUV-ja jól vizsgázott, a havas-jeges igénybevétel pedig a videó tanulsága szerint maradandó élményekkel gazdagította a bajnokot.
A Honda 2017-es újdonságai között az endurók és a nagyrobogók keresztezéséből született X-ADV áll a legnagyobb érdeklődés középpontjában, nem véletlenül. A crossover az NC modellek 745 köbcentis szívét kapta, melynek 55 lóerejét és 68 Nm-es nyomatékát természetesen egy duplakuplungos automataváltó (DCT) továbbítja a hajtott kerékhez. A gyár közleménye szerint az egyedi stílusú modell a Honda római kutatási és fejlesztési központjában készült, és a motorkerékpárok nyújtotta szabadságot hivatott szimbolizálni. Az X-ADV hasmagassága 162 mm-es, továbbá öt fokozatban állítható szélvédőt, középállványt, egy sisak befogadására alkalmas ülés alatti tároló helyet, valamint Rallye-stílusú multifunkciós műszeregységet, kézvédőt és Smart Key-rendszert is kínál alapáron a szabadidő-motor.