Frankfurti Autószalon
Az új Audi A4 sportváltozatát, az S4-es ismét egy háromliteres, V6-os motor hajtja, de feltöltő ezúttal már nem kompresszor, hanem hatékonyabb turbó. Az új motor teljesítménye 21 lóerővel múlja felül a régiét, miközben csökkent a tömege és a fogyasztása is. A legnagyobb nyomaték 500 Nm, ami már 1300-as fordulatszámtól elérhető.
Az új, nyolcfokozatú automatikus váltóval és a szériában adott quattro hajtással a kocsi 4,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra, a végsebessége csak az elektronikus korlátozás miatt 250 km/h. A korábbi motor 9,9 literes átlagfogyasztásával szemben az új már megelégszik 7,4 literrel 100 kilométerenként.
Alaphelyzetben a nyomaték 60 százaléka jut a hátsó kerekekre, de szükség esetén ez az arány akár 30 százalékra is csökkenhet, vagy 85 százalékra is nőhet. A jó tapadásról a középen lévő mechanikus, önzáró differenciálmű gondoskodik.
Az S4 a feszesebb és alacsonyabb sportfutóműve miatt 23 mm-rel van közelebb az úthoz, mint a sima A4, a 18 colos felniken 245/40-es gumik feszülnek. Belül alapáron sportülések vannak S4 logóval, és számos alumíniumdíszítést is elhelyeztek a küszöbtől a középkonzolig.