Renault Mégane RS
Nem titkolt tény volt, hogy érkeznek erősebb változatok is a jelenlegi Renault Mégane RS-ből, és úgy látszik, hogy a fejlesztésekkel jól haladnak, hiszen éppen a paletta csúcsára szánt Trophy-R-rel köröznek a Nordschleifén. Hogy honnan ismerni meg a csúcsmodellt? Még arra is rászánta magát a francia gyár, hogy jól felmatricázzák a kémfotósok számára, és egyértelműen jelezzék, hogy ez bizony a Trophy-R. Persze nem ez az egyetlen dolog, ami lebuktatja, épp ilyenek a vörös kiegészítők, az egyedi felnik és a hátsó ülések hiánya is.
Úgy látszik, hogy követve az előd hagyatékát, az új Trophy-R sem kap hátsó üléseket, helyettük bukócső kerül be, hogy tényleg pályakész verzió legyen. A csúcsmodell mindig is a legkisebb tömeg és a legjobb leszorítóerő elérésről szólt. Újnak tűnik a motorháztetőbe integrált légbeömlő, ami még több levegőhöz juttatja az 1,8 literes, négyhengeres turbómotort, ami így jó eséllyel még erősebb lehet, mint a 300 lóerős, alap RS Trophy.