járműértékesítés

Magasabb fokozatba kapcsolt a Volkswagen 2022-ben

2023.01.20.

A wolfsburgi márka egyetlen év alatt 46%-os növekedést mutatva a 3. legtöbb új személyautót helyezte forgalomba Magyarországon.

A szektort érő kihívások ellenére a Volkswagen nem veszítette el a lendületét, sőt, 2022-ben magasabb fokozatba kapcsolva 46%-os volumen növekedést ért el a 2021-es évhez képest Magyarországon. A Volkswagen ezzel a TOP15 autómárka tekintetében a legjobb teljesítményt nyújtotta. 10 311 darab személyautót forgalomba helyezve, 9,2%-os piaci részesedéssel a Volkswagen 2022-ben 3. volt a márkák hazai rangsorában.

„Ez a szép eredmény egy olyan alap, amelyre 2023-ban is építkezhetünk és folytathatjuk a munkánkat, miközben reméljük, hogy lassan magunk mögött hagyhatjuk a COVID világjárvány negatív hatásait. Legnagyobb vágyunk az, hogy a háború is minél hamarabb lezáruljon, természetesen első sorban az emberéletek miatt, de mindenkinek jót tenne a világgazdaság és a gyártási folyamatok stabilizálódása is” – mondta el Papp Zoltán, a Volkswagen magyarországi márkaigazgatója.

A német autómárka jól halad a karbonsemleges mobiltáshoz vezető úton is, hiszen az elektromos meghajtású modellek forgalomba helyezését tekintve szintén a legnagyobbak között szerepel a hazai piacon.

A Volkswagen a világ több mint 150 piacán van jelen és 13 ország több mint 30 termelési helyszínén gyártja járműveit. A márka 4,56 millió autót szállított ki a tavalyi évben világszerte, termékei között olyan „bestsellerek” szerepelnek, mint a Golf, a Polo, a T-Roc, a Tiguan, a Passat, vagy a teljesen elektromos meghajtású ID. család tagjai. A német autómárka rendelésállománya az ellátási láncok akadozása miatt továbbra is nagyon magas: 2022-ben Európában mintegy 640 000 ügyfél adott le nyitott rendelést a Volkswagen modelljeire.

A német autómárka 2022-ben csaknem 330 000 elektromos járművet (BEV) adott át ügyfeleinek. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. A fenntartható mobilitás (Way to Zero), az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartoznak.

 

Az oldal fő támogatója

 

2023.09.27
Egy fordulóval a zárás előtt megnyerte a ralikrossz országos bajnoki címet a legmagasabb, Supercar....
2023.09.27
Az M0-s autóút déli szektorán az 1-es főúti végcsomópont felé, a 14-es km-nél két kamion ütközött....
2023.09.27
A dabasi nyomozók 48 óra alatt elfogtak két gépkocsitolvajt, és megtérítettek 15,5 millió forintot....
2023.09.27
Egri és tarnamenti focisták, világhírű magyar labdarúgás szakértő, állatbarát, jótékony heves....
2023.09.27
Tíz év után látható ismét Párizsban a Titanic történetét megidéző nagyszabású kiállítás, amelynek....
2023.09.27
Az új generációs Lexus NX szabadidőjármű számos innovatív szolgáltatása, megoldása között szürke....
2023.09.27
Ötödik generációs harci repülőgépek beszerzéséhez kérte a parlament jóváhagyását a román védelmi....
2023.09.27
Tudóscsoport jelentése az UFO-król.   ..
2023.09.27
Egy kamion és egy személyautó ütközött össze az M5-ös autópálya 86-os kilométerszelvényénél,....
2023.09.26
"Volt olyan autós a múlt héten vármegyénkben, aki egy órán belül kétszer került lencsevégre: a....