WTCC
Felhős időben, de eső nélkül zajlott le a WTCC magyarországi hétvégéjének első futama a Hungaroringen. A 11. helyről indult Michelisz Norbert szenzációsan kapta el a rajtot, utána pedig a jó helyezkedésének és a Sébastien Loeb hibájának köszönhetően már a 6. helyen fordult be az első kanyarba. Sajnos az első kör után már nem történt semmi érdemleges az élmezőnyben, ugyanabban a sorrendben futottak be, ahogy az első kör végén álltak. Küzdelmet csak a 10. helyért láthattak a nézők, két Lada versenyző (Rob Huff és James Thomson) és két Chevrolet versenyző (Hugo Valente és Dusan Borkovic) csatázott egymással szinte minden körben.
A győzelmet könnyedén szerezte meg a Hungaroringen már számos első helyezéssel bíró Yvan Muller (Citroen), aki folyamatosan tartotta a 2 másodperc körüli előnyét csapattársa, az argentin José Maria López előtt. A dobogó legalsó fokára Tiago Monteiro állhatott fel a gyári Hondával.
Michelisz Norbert 16,7 másodperccel futott be Muller után a 6. helyen, ami sokkal kedvezőbb eredmény, mint amire a balul sikerült időmérő után számított. Az első körben még keményen támadta az ugyanolyan Hondával előtte haladó Mehdi Bennanit, egy pillanatra össze is értek, de előzni nem tudott a magyar versenyző. Később már csak arra figyelt, hogy Sébastien Loeböt maga mögött tartsa, amit könnyedén oldott meg.
A második verseny hasonlóan eső- és eseménytelen volt, a rajtnál ugyan volt előzés, ami után az első kanyarba Morbidelli, Monteiro, Valente, Coronel, Muler, Lopez, Chilton, Tarquini, Loeb, Michelisz sorrendben fordult be a mezőny. Végül 14 körön keresztül megmaradt ez a sorrend, bár Muller és Monteiro is keményen próbálkozott az előzéssel, azonban a beállításbeli különbségek és a pálya jellege miatt nem sikerült egyet sem bemutatni. Az egykori Forma-1-es pilóták párharcából tehát Morbidelli került ki győztesen, a futam után elárulta, hogy pumpálnia kellett a fékpedált a megfelelő fékhatás miatt, ezért nehéz volt Monteirót maga mögött tartania. Különösen az utolsó körre volt ez igaz, amikor a Honda megpöckölte a Chevrolet-t, de a fair portugál azonnal elvette a gázt, mert nem akart tisztességtelen módon az élre állni.
Michelisz a futamok után elmondta, hogy az első versenyen néha kihagyott a motorja, mindig más helyen, ezért nem volt esély arra, hogy megközelítse Mehdi Bennanit. Mindkét futam második felére elfogytak a gumik a Hondáján, ezért úgy véli, a jövőben több figyelmet kell majd szentelniük a gumik nyomására. Nagy pozitívumnak tartja, hogy hondás márkatársa, Monteiro felállhatott a dobogóra, úgy véli, a Szlovákiaringen több esélye lesz egy jó eredmény elérésére. Mindazonáltal a tegnapi, rosszul sikerült időmérő után azonnal elfogadta volna, ha valaki azt mondja, hogy másnap a 6. és a 10. helyen fog végezni a két versenyen.