Lexus

Lexus márkaszerviz nyílt Debrecenben

2013.11.07.

Új Lexus márkaszervizt nyitott Debrecenben a Road Service Kft. a Toyota Motor Hungary szerződött partnere. A megnyitón ünnepelték a debreceni Toyota márkakereskedést üzemeltető Road Service Kft. 20. születésnapját is. A rendezvényen elhangzott: flottaeladásainak fellendülése által a Toyota az idén 20 százalékos növekedésre számít az értékesítés területén

A Road Service Kft. ügyvezetői, Illés-Tóth Kálmán és Gánya Rudolf beszédében hangsúlyozta: a Road Service Kft. Debrecen város közösségének is hasznos tagja: szívesen megosztja a Toyotánál felhalmozódott tudást a hazai szakemberekkel, így jelenleg a Debreceni Egyetemet támogatják ahol alternatív hajtású járművek kifejlesztésén dolgoznak. Az értékesítési adatokról szólva arról számolt be, hogy Debrecenben tavaly 50 százalékkal nőtt a flottaértékesítések száma. Az ügyvezető szerint ennek hátterében főként az áll, hogy a Toyota közismerten megbízható és értékálló. „Mindez egy nagyon fontos szempont a teljes tulajdonlási költségek számításánál, amelyet a vállalati ügyfeleink különösen nagyra értékelnek.”.


 
Saito Hiroshi, a Toyota Motor Hungary elnöke, ünnepi beszédében elmondta: a Toyota 20 százalékos növekedésre számít az idén az értékesítés területén. Az elnök a dinamikus bővülést a Toyota megújult termékportfóliójával és értékesítési stratégiájával magyarázta, amellyel sok flottafelhasználót sikerült megnyerniük. A Toyota a céges vásárlók körében különösen kedvelt kompakt kategóriában jelent meg az ősszel vadonatúj modellekkel. Az új autók népszerűségének köszönhetően, Saito Hiroshi előrejelzése szerint, az év végére a Toyota akár 10 százalékos piaci részedést is elérthet ebben a szegmensben.
 
Risztov Éva azért vett részt a debreceni Toyota 20 éves évfordulójának ünnepén, mert maga is büszke Toyota tulajdonos, és az autóját a Road Service Kft. szervizeli. ”Azért szeretem az autómat, mert nem várja el tőlem, hogy értsek hozzá, mégis megbízhatóan elvisz bárhová. Ráadásul még nagyon szép is.” - magyarázta a Toyota melletti döntését az olimpikon.  
 
A Toyota utóbbi időben tapasztalt előretörése elsősorban a megújult termékkínálatra épül, amely az idén ősszel vált teljessé az új, kompakt kategóriás Auris, Auris Touring Sports és Corolla modellekkel. A flottafelhasználók 60 százaléka részesíti előnyben Magyarországon a kompakt modelleket, miközben a flottapiacon zajlik a hazai új autó értékesítések 70 százaléka – épp abban a piaci szegmensben, ahol a Toyota a legnagyobb növekedést tudta elérni versenyképes cégautó ajánlatainak köszönhetően.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.07
Nincs új a nap alatt, megint bővült a kétmotorosok mezőnye, ami továbbra sem népes. ..
2025.02.07
Vannak rendőrök, akik lélekben mindig kékek maradnak. Szerencsi Zoltánt ebből az anyagból gyúrták,....
2025.02.07
Már a startnál szép reményekkel kecsegtet a BYD dél-koreai „hódító körútja”:  közel ezer....
2025.02.07
A német járműipari vállalatok üzleti hangulatát jelző mutató jelentősen csökkent januárban a....
2025.02.07
Volt idő, amikor az alkoholos befolyásoltságot saccra állapították meg. Lássuk be, hogy a módszer....
2025.02.07
A Bridgestone-t választotta a Porsche, hogy egyedi gumiabroncsokat fejlesszen az új Macan Electric....
2025.02.07
A hétvégén Dubajban versenyez Molnár Martin, hiszen itt rendezik az F4 Middle East Championship....
2025.02.07
Aki ötévesnél nem idősebb hibrid vásárlásában gondolkozik, nem kell, hogy márkák tucatjait....
2025.02.07
A repterekéhez hasonlóan szigorú ellenőrzést vezettek be a KRESZ-teszteken.   ..
2025.02.07
Vádat emeltek két volt vizsgabiztos és a vizsgáztatást meghatalmazás alapján intéző társuk ellen,....