Lexus
A Road Service Kft. ügyvezetői, Illés-Tóth Kálmán és Gánya Rudolf beszédében hangsúlyozta: a Road Service Kft. Debrecen város közösségének is hasznos tagja: szívesen megosztja a Toyotánál felhalmozódott tudást a hazai szakemberekkel, így jelenleg a Debreceni Egyetemet támogatják ahol alternatív hajtású járművek kifejlesztésén dolgoznak. Az értékesítési adatokról szólva arról számolt be, hogy Debrecenben tavaly 50 százalékkal nőtt a flottaértékesítések száma. Az ügyvezető szerint ennek hátterében főként az áll, hogy a Toyota közismerten megbízható és értékálló. „Mindez egy nagyon fontos szempont a teljes tulajdonlási költségek számításánál, amelyet a vállalati ügyfeleink különösen nagyra értékelnek.”.
Saito Hiroshi, a Toyota Motor Hungary elnöke, ünnepi beszédében elmondta: a Toyota 20 százalékos növekedésre számít az idén az értékesítés területén. Az elnök a dinamikus bővülést a Toyota megújult termékportfóliójával és értékesítési stratégiájával magyarázta, amellyel sok flottafelhasználót sikerült megnyerniük. A Toyota a céges vásárlók körében különösen kedvelt kompakt kategóriában jelent meg az ősszel vadonatúj modellekkel. Az új autók népszerűségének köszönhetően, Saito Hiroshi előrejelzése szerint, az év végére a Toyota akár 10 százalékos piaci részedést is elérthet ebben a szegmensben.
Risztov Éva azért vett részt a debreceni Toyota 20 éves évfordulójának ünnepén, mert maga is büszke Toyota tulajdonos, és az autóját a Road Service Kft. szervizeli. ”Azért szeretem az autómat, mert nem várja el tőlem, hogy értsek hozzá, mégis megbízhatóan elvisz bárhová. Ráadásul még nagyon szép is.” - magyarázta a Toyota melletti döntését az olimpikon.
A Toyota utóbbi időben tapasztalt előretörése elsősorban a megújult termékkínálatra épül, amely az idén ősszel vált teljessé az új, kompakt kategóriás Auris, Auris Touring Sports és Corolla modellekkel. A flottafelhasználók 60 százaléka részesíti előnyben Magyarországon a kompakt modelleket, miközben a flottapiacon zajlik a hazai új autó értékesítések 70 százaléka – épp abban a piaci szegmensben, ahol a Toyota a legnagyobb növekedést tudta elérni versenyképes cégautó ajánlatainak köszönhetően.