MG
A román Motorsport Szövetség égisze alatt megrendezett eseményen a belsőégésű motoros és az elektromos autók izgalmas megmérettetését láthatták a nézők, és végül az MG4-et koronázták meg az elektromos járművek teljesítményének éllovasaként.
A sebesség és a precizitás figyelemre méltó bemutatójával Ciprian Cherciu, az MG4 XPower pilótája győzött az áhított „A nap legjobb ideje” címért folytatott küzdelemben. A neves versenytársakkal – köztük a Tesla Model 3 Performance-szal és a verseny leggyorsabb belsőégésű motoros autójával, egy Audi TT-vel – szemben Cherciu kivételes ügyességről és elszántságról tett tanúbizonyságot, és a Tesla M3P előtt 0,8 másodperces, az Audi TT előtt pedig 0,99 másodperces előnnyel szerezte meg a címet.
Az MG4 XPower a várva várt kétmotoros hajtáslánccal rendelkezik, amely 320 kW teljesítményt és akár 600 Nm nyomatékot biztosít, és ezzel az MG4-et határozottan a piac legütőképesebb nagyteljesítményű ferdehátúi közé emeli.
Az MG4 moduláris skálázható platformjára (MSP) épülő XPower egy teljesen új, kettős motorkonfigurációval rendelkezik, amely akár 320 kW-ot és 435 LE-t is lead mind a négy kerékre, az első (150 kW) és a hátsó (170 kW) villanymotorokon keresztül. Az XPower mindössze 3,8 másodperc alatt képes elérni a 0-100 km/órás sebességet.
Ez a diadalmas győzelem egy ígéretes út kezdetét jelenti az MG számára mind a Román Nemzeti Szuper Szlalom és Elektromos Jármű Bajnokságban, mind más motorsport versenyeken. A szomszédunkban zajló bajnokságon még további hat szakasz áll a románok előtt, akik nagyon izgatottak, de felkészülten várják, hogy az első sikerre építsenek, és tovább feszegessék az elektromos járművek teljesítményének határait a versenypályán.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!