repülőtér
A Budapest Airport Kiváló Üzleti Márka kategóriában szerezte meg idén a MagyarBrands elismerést. Olyan jól ismert és elismert hazai vállalatokkal került egy kategóriába, mint amilyen például a Richter Gedeon gyógyszergyár, a Graphisoft szoftverfejlesztő cég vagy éppen a Zwack likőripari vállalat. A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. Ez a szakértői testület számos paraméter figyelembe vételével dönt a díjak odaítéléséről, köztük egyebek mellett olyan tényezők alapján, mint az adott üzleti márka identitása, reputációja és megbízhatósága.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója átveszi a MagyarBrands díjat László Gézától, a Brand Content Kft. ügyvezetőjétől. Fotó: Kurucz László, Budapest Airport
A MagyarBrands díj odaítélésénél az is sokat nyom a latban, hogy az adott márka Magyarországon jött létre vagy Magyarországon jól ismert és hozzájárul az ország sikerességének növeléséhez. A Budapest Airport az elmúlt évben 10,3 millió fős rekord utasforgalmat bonyolított és idén a forgalom várhatóan meghaladja 11 millió utast is.
- Kollégáimmal együtt nagy öröm a számunkra, hogy megkaptuk a MagyarBrands Díjat – mindez nagyon sok, a repülőtéren dolgozó ember munkájának az elismerését jelenti – mondta Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója az elismerés átvételekor. Hozzátette: “A díj egyben arra ösztökél bennünket, hogy folytassuk a megkezdett utat és továbbra is igyekezzünk a lehető legnagyobb utazási élményt kínálni utasainknak.”