BMW M GmbH

Látványos tanulmányautó a BMW sportrészlegétől

2019.06.25.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést – egy látványos formanyelvvel megáldott, hálózatról tölthető sportautó képében. Az olyan dizájnmegoldások, mint az alacsony vonalvezetésű, ék alakban megrajzolt jármű-sziluett, az összetéveszthetetlen karosszériafényezési árnyalat és a sirályszárnyas ajtók, egytől egyig a BMW Turbo és a BMW i8 jövőbe mutató örökségei.

Az erőteljes plug-in hibrid hajtáslánc-technológia – amelynek első és hátsó tengelyén egy-egy elektromos motor dolgozik –tisztán elektromos hátsókerék-meghajtást és összkerékhajtást is kínál. Szükség esetén a hátsókerék-meghajtásba egy négyhengeres benzinmotor is be tud kapcsolódni. A 600 lóerőnyi maximális rendszerteljesítmény 3 másodperc alatti gyorsulást eredményez, elektromos módban viszont jóval lassabb a kocsi, és csak 100 kilométer a hatótáv.

A BOOST+ üzemmód egyetlen gombnyomással elérhető többlet-teljesítménnyel kecsegtet. Az autó minden esetben figyelmezteti a vezetőt, amikor elérkezettnek látja az időt a BOOST+ üzemmód aktiválására.

Kéttónusú, vízszintesen elkülönített elrendezésével a hátsó rész az autó szélességét nyomatékosítja. A hátul elhelyezett két BMW embléma a BMW Turbo és a BMW M1 öröksége, de itt úgy tűnnek, mintha a hátsó lámpákban lebegnének.

Az elegánsan áramló utastér-kialakítás a vezető köré öleli az autót. Az integrált kagylóülések – amelyek memóriahabos anyagból készültek – minden vezetési szituációban jó oldaltartást és kényelmes üléspozíciót garantálnak.

A vezető és az autó közötti állandó, interaktív kapcsolatért a BOOST Pod vezérlőkoncepció felel, amely a vezető előtti három vizuális felületen egyesíti a fedélzeti technológiák összes járművezérlő és információ-szolgáltató funkcióját. Az első felület a két kisebb kijelzővel dolgozó, vízszintesen elrendezett kormány, a második az innovációként debütáló, kormányt körülölelő, ívelt üveglapra vetített kijelző, a harmadik pedig a teljes szélvédőre vetített, kiterjesztett valóságot is magába foglaló BMW Head-Up kijelző.

A vizuális felületeken kijelzett információk az autó sebességéhez igazodnak: az intelligens technológia a haladás tempójának emelkedésével párhuzamosan az adott vezetési szituáció szerint egyre relevánsabb információkat egyre inkább a vezető látómezejének középpontjába vetíti.

Delegált Parkolási Szolgáltatás (Visionary Valet Parking Service): célba érkezéskor egy parkolási illetékes veszi át a vezetőtől az autót, amelyet gondosan leparkol, majd a kívánt időpontra ismét előáll vele. Mindehhez csupán a MyBMW okostelefon-alkalmazás egyszerű és gyors használatára van szükség.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.02.08
Az M0-s autót és a 11-es főút budakalászi turbó körforgalmánál rögzítettek érdekes jeleneteket a....
2025.02.08
Az erdélyi város vezetése első Park & Ride parkolóban a belvárosinál alacsonyabb....
2025.02.08
60 év után újra az abszolút győzelmi trófeáért fog harcolni az Aston Martin Le Mansban. Nem....
2025.02.07
Nincs új a nap alatt, megint bővült a kétmotorosok mezőnye, ami továbbra sem népes. ..
2025.02.07
Vannak rendőrök, akik lélekben mindig kékek maradnak. Szerencsi Zoltánt ebből az anyagból gyúrták,....
2025.02.07
Már a startnál szép reményekkel kecsegtet a BYD dél-koreai „hódító körútja”:  közel ezer....
2025.02.07
A német járműipari vállalatok üzleti hangulatát jelző mutató jelentősen csökkent januárban a....
2025.02.07
Volt idő, amikor az alkoholos befolyásoltságot saccra állapították meg. Lássuk be, hogy a módszer....
2025.02.07
A Bridgestone-t választotta a Porsche, hogy egyedi gumiabroncsokat fejlesszen az új Macan Electric....
2025.02.07
A hétvégén Dubajban versenyez Molnár Martin, hiszen itt rendezik az F4 Middle East Championship....